اخبار روز

گزارش: علت عدم رفع باگ‌های بازی Cyberpunk 2077 دروغ‌های شرکت کنترل کیفی بوده است – تی ام گیم

  • گزارش: علت عدم رفع باگ‌های بازی Cyberpunk 2077 دروغ‌های شرکت کنترل کیفی بوده است – تی ام گیم

    زمانی که Cyberpunk 2077 منتشر شد، در یکی از عذرخواهی‌های مشهور صورت گرفته توسط استودیوی سی‌دی پراجکت رد، گفته شد که شرکت کنترل کیفی، تمام باگ‌های مشاهده شده در بازی را پیدا نکرده بود.

    این گفته در آن زمان، با توجه به میزان و گستردگی باگ‌های بازی، مضحک به نظر می‌رسید، اما معلوم شد که ممکن است بخشی از آن حقیقت بوده و ماجرای بحث ‌برانگیزی پشت آن باشد.

    یک افشاگر، برای یوتوبری با نام Upper Echelon Gamers، که در گذشته مشکلات Cyberpunk 2077 را گزارش داده است، سندی 72 صفحه‌ای را می‌فرستد. این سند روی یک شرکت کنترل کیفی، با نام Quantic Labs تمرکز دارد که بسیاری از آزمایش‌های Cyberpunk 2077 را انجام داده است. مواردی از اتهامات وارده بر این شرکت را در ادامه می‌خوانید:

    • شرکت Quantic Labs برای نگه داشتن قرارداد خود، دربارۀ تعداد اعضای تیم اختصاص یافته به Cyberpunk 2077، اغراق کرده است.
    • شرکت Quantic Labs گفته بود که این تیم از کارمندان ارشد تشکیل شده است، اما در عوض از اعضای مبتدی با تجربۀ کمتر از 6 ماه تشکیل شده بود.
    • شرکت Quantic Labs یک راهبرد دستمزد سهمیه‌ای روزانه، بر اساس باگ‌های گزارش شده داشت که منجر به دریافت هزاران گزارش باگ بیهوده از آزمایش‌کننده‌ها شد؛ این گزارشات وقت زیادی را صرف خود کردند و باعث شدند که بسیاری از مشکلات اساسی بازی شناسایی نشوند و یا در اولیت قرار نگیرند.
    گزارش: علت عدم رفع باگ‌های بازی Cyberpunk 2077 دروغ‌های شرکت کنترل کیفی بوده است - تی ام گیم
    در صورتی که این اظهارات حقیقت داشته باشند، حداقل بخشی از مشکلات زمان عرضۀ بازی قابل توجیه است.

    این توضیحات با ادعای صورت گرفته در آن زمان، مبنی بر پیدا نکردن باگ‌های بازی توسط شرکت کنترل کیفی در زمان انتشار، مطابقت دارد.

    قطعاً اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، حداقل بخشی از مشکلات ایجاد شده در زمان انتشار این عنوان را توجیه می‌کند؛ اگرچه این خود سی‌دی پراجکت است که تصمیم انتشار یک محصول در چنین وضعیتی را بر عهده دارد. همچنین قبل از انتشار بازی، این استودیو گفت که بازی بر روی کنسول‌های نسل قبل «بسیار خوب عمل می‌کند» که به‌هیچ‌وجه حقیقت نداشت و به نظر نمی‌رسد دروغ گفتن شرکت کنترل کیفی، تأثیری روی این گفتۀ استودیو داشته باشد.

    با این وجود، در صورتی که این موضوع حقیقت داشته باشد و استودیوی سی‌دی پراجکت، گزارشات دروغین متعددی از اعضای کم‌سابقۀ شرکت Quantic Labs، برای دستمزد بیشتر دریافت کرده باشد، حداقل می‌تواند بخشی از مشکلات متعدد بازی در زمان انتشار را توجیه کند. در آن صورت، سی‌دی پراجکت می‌تواند از این اشتباه خود درس گرفته و برای بازی‌های آینده با شرکت Quantic Labs کار نکند.

    به نظر شما در صورت حقیقت داشتن این اظهارات، چه میزان از مشکلات زمان عرضۀ بازی قابل توجیه است؟

    Milad8techMehran.BaSoldier (Wolf Edition)meysambAloy versusکاکاسنگیعلیM2Cianmasoud pc gamer (starfield edition)El DiabloMohsenj74فیل خالی بند شاگرد عمو جیمInvisible bearded userBlackCityfarshadxAshen undead the bearerFor Elden Ring

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا