اخبار روز

رئیس سابق نینتندو از نفرت خود نسبت به Donkey Konga می‌گوید – تی ام گیم

  • رئیس سابق نینتندو از نفرت خود نسبت به Donkey Konga می‌گوید – تی ام گیم

    رئیس سابق نینتندو آمریکا، Reggie Fils-Aimé، عنوان 2004 Donkey Konga را به عنوان بدترین بازی که در ساخت آن درگیر بوده است، معرفی کرد.

    آقای FIls-Aimé در ادامه تور رسانه‌ای خود برای کتاب جدیدش، در برنامه G4TV حاضر شد و به طور خلاصه در مورد بیزاری خود از اسپین آف اکشنی که توسط تیم Taiko no Tatsujin Namco ساخته شده بود، صحبت کرد. این بازی همراه با یک کنترلر مخصوص DK Bongos، پکیج موسیقی سری Mario و Zelda و همچنین آهنگ‌های مختلف لایسنس شده به گیمرها عرضه شد. رجی به G4 گفت:

    باید به شما بگویم که به عنوان یک مدیر اجرایی، من از Donkey Konga متنفر بودم. من حتی با شرکت مادر دعوا کردم… فکر می‌کردم این بازی به برند Donkey Kong آسیب می‌زند. بازی کردن این اثر شخصا برای من جالب نبود. به سختی از موضع خود کوتاه آمدم.

    او افزود:

    می دانید چیست؟ ما آن را منتشر کردیم، اولین بازی سری که فروش خوبی داشت. اما پسر، من طرفدار آن بازی نبودم.

    این نظرات، آخرین انتقاد رئیس سابق نینتندو نسبت به محصولات قدیمی شرکت است. Fils-Aimé در کتاب جدید خود، ادعا کرد که بازوی آمریکایی این شرکت مجبور شد تا Game Boy Micro را در سال 2005، به دلیل عدم همسویی بین بخش‌های مختلف تجارت عرضه کند. او گفت که بخش ایالات متحده، قصد متوقف کردن خط تولید Game Boy Advance را داشت و با تبلیغات جمعه سیاه، قصد داشت که موجودی باقیمانده آن را خالی کند. دلیل آن تصمیم این بود که فروش کنسول مذکور در حالت نزولی قرار داشت و بخش آمریکای نینتندو توجه خود را برای موفقیت Nintendo DS متمرکز کرده بود.

    در اوایل سال 2005، اندکی پس از اینکه بخش آمریکای نینتندو برنامه‌های خود را برای فروش بزرگ GBA انجام داد، از برنامه‌های نینتندو ژاپن برای عرضه Game Boy Micro آگاه شد. Fils-Aimé در این کتاب می‌گوید:

    از دیدگاه من، مفهوم Game Boy Micro یک ایده نامناسب بود. سخت‌افزار فوق‌العاده کوچک بود. نه تنها دسترسی به دکمه‌های کنترل برای افراد بزرگسال با دستان بزرگ دشوار بود، بلکه صفحه نمایش آن نیز کوچک بود. این تصمیم، برخلاف روند فعلی لوازم الکترونیکی در بزرگ‌تر کردن صفحه‌نمایش بود.

    در همان مصاحبه با G4TV، رجی گفت که نینتندو سوییچ، کنسول مورد علاقه‌ی او از شرکت نینتندو است. او گفت:

    بازاریابی عالی بود، موقعیت‌یابی عالی بود، ترکیب بازی‌ها فوق‌العاده بود. نه فقط در زمان عرضه، بلکه این موفقیت تا الان ادامه داشته است. بنابراین از دیدگاه من، نینتندو سوییچ نتیجه‌ی همه درس‌های آموخته شده توسط شرکت است.

    Just GOD OF WARThe old playerSquatlatexscorpionesmeysambعلی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا