اخبار روز

توسعه‌دهندگان Cyberpunk 2077 هیچوقت قصد ادامه دادن پایان‌های آن را در DLC این بازی نداشته‌اند – تی ام گیم

  • توسعه‌دهندگان Cyberpunk 2077 هیچوقت قصد ادامه دادن پایان‌های آن را در DLC این بازی نداشته‌اند – تی ام گیم

    کارگردان روایی بازی Cyberpunk 2077 اعلام کرد که چندین سناریو مختلف برای داستان DLC این عنوان در نظر داشتند اما هیچکدام ادامه‌ای برای پایان‌های بازی اصلی نبودند.

    تبلیغات

    بسته‌الحاقی داستانی Phantom Liberty ماه پیش به عنوان اولین و آخرین محتوای اضافه پولی برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد. با کسب نمرات خوب و فروش بیش از ۳ میلیون نسخه، این بسته‌الحاقی تبدیل به یک موفقیت بزرگ برای استودیو سی‌دی پراجکت رِد (CD Project Red) شد و تنوانست اعتبار توسعه‌دهندگان این اثر را بعد از انتشار فاجعه‌آمیز آن، به آن‌ها برگرداند.

    با این حال، با در نظر گرفتن داستان Phantom Liberty و پایان آن، این سوال مطرح می‌شود که آیا سازندگان قصد ادامه دادن پایان‌های بازی اصلی را داشتند یا نه. پیشنهاد می‌شود که اگر هنوز بسته‌الحاقی Phantom Liberty را تمام نکرده‌اید به خواندن این مطلب ادامه ندهید.

    در مصاحبه‌ای با وب‌سایت PC Gamer، آیگور سارزینسکی (Igor Sarzyński)، کارگردان روایی عنوان Cyberpunk 2077، در این رابطه گفت:

    ما چند سناریو مختلف برای داستان این بازی در ذهن داشتیم اما هیچکدام از آن‌ها ادامه‌ای برای داستان بازی اصلی نبودند. پایان‌های بازی اصلی متنوع‌تر از این حرف‌ها هستند که بتوان یک داستان را به همه ‌آن‌ها ربط داد و ما به ادامه دادن فقط یکی از این پایان‌ها راضی نبودیم چرا که نمی‌خواستیم بازیکنان فکر کنند تصمیماتشان در طول بازی اشتباه بوده است.

    پایان‌ها طوری نوشته شده‌اند که ما می‌خواستیم؛ تا بازیکنان را با احساس اضتراب وادار به فکر کردن کنیم و جواب را به‌صورت مستقیم به آن‌ها ندهیم، آن‌ها در ذهنتان می‌مانند. در بعضی مواقع کمتر، بیشتر است.

    در داستان جدیدی که با این DLC اضافه شده است نیز، می‌توان احساس اضتراب را دریافت کرد و می‌توان گفت که یکی از سنگین‌ترین پایان‌ها برای داستان قهرمان ما یعنی وی (V) می‌باشد. سازینسکی در این رابطه گفت:

    ما همیشه می‌دانستیم که می‌خواهیم پایانی درست کنیم که در آن، وی درمان خود را پیدا کند و زنده بماند اما می‌خواستیم بهایی که برای آن پرداخت می‌شود، زیاد باشد.

    نکته قابل توجه این است که استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red) اعلام کرده‌است که به منظور کار بروی دنباله این عنوان، دیگر برای آن هیچ‌گونه به‌روزرسانی یا محتوای اضافه‌ای عرضه نخواهد شد پس برای فهمیدن ادامه داستان باید منتظر نسخه بعدی آن باشیم.

    Cyberpunk 2077 Phantom Liberty در حال حاضر برای علاقه‌مندان به تجربه این بازی، روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

    منبع: GamingBolt

    هادی صفائیVisible gamer manSUBGINiko_BladeImmortal SpartansnowgirlXERXESGodTheMManaleon

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا