اخبار روز

روند پیشرفت بازی Fable به کندی طی می‌شود – تی ام گیم

  • روند پیشرفت بازی Fable به کندی طی می‌شود – تی ام گیم

    این طور به نظر می‌رسد که روند پیشرفت و توسعه‌ی بازی مورد انتظار Fable به دلیل عدم تجربه‌ی استودیوی پلی‌گراند گیمز در ساخت عناوین نقش‌آفرینی، به کندی طی می‌شود.

    بازی Fable حدود دو سال قبل معرفی شد و از آن زمان تا به حال، اطلاعات جدیدی از آن منتشر نشده است. طبق شواهد جدید، ظاهراً توسعه‌ی این عنوان برای استودیویی که در ساخت سری بازی‌های ریسینگ Forza Horizon تبحر دارد، به کندی و آرامی پیش می‌رود.

    خوان فرناندز (Juan Fernandez)، طراح بازی، که برای مدتی در استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games) روی توسعه‌ی بازی Fable کار می‌کرد، به‌تازگی مصاحبه‌ای جدید را با سایت Vandal انجام داده است. فرناندز در این مصاحبه اشاره کرد که پلی‌گراند گیمز با مشکلاتی در ساخت یک بازی جهان باز مواجه بود.

    پلی‌گراند یک استودیوی سازمان یافته و تولید محور است. آن‌ها تقریباً هر چند سال یک بار، یک بازی جدید از Forza Horizon را با کیفیتی عالی ساخته و منتشر می‌کنند. آن‌ها ساخت بازی‌های مسابقه‌ای را انتخاب کرده‌اند و در چند سال اخیر بر این سبک تسلط داشته‌اند. اعضای این تیم بسیار باهوش هستند و می‌دانند که چه کار می کنند. این استودیو قصد داشت با چیزهای متفاوتی کار کنند و تصور می‌کرد کاری که به خوبی آن را انجام می‌دهد، بازی‌های مسابقه‌ای جهان باز است. با این حال، آن‌ها فاقد افرادی بودند که از نحوه‌ی انجام گیم‌پلی آگاهی داشته باشند. در یک دنیای باز، نحوه کنترل یک شخصیت و اقدامات بسیار متفاوت از آنچه در یک بازی مسابقه ای دارید. در سطح فناوری، شما باید انیمیشن، اسکریپت و سیستم کوئس را توسعه دهید. حرکت در یک ماشین با سرعت 300 کیلومتر در ساعت شرایط بسیار متفاوتی با پیاده‌روی در حومه‌ی شهر دارد.

    طبق گزارش‌ها، روندی که پلی‌گراند گیمز در ساخت سری Forza Horizon به کار گرفت، برای آن موفقیت‌آمیز بود. اما وقتی نوبت به چیزی جاه‌طلبانه‌تر مانند بازی Fable می‌رسد، پیشرفت را کند می‌کند و به افراد بیشتر در این زمینه نیاز است. فرناندز در این باره می‌گوید:

    بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی جهان باز بسیار پیچیده هستند و زمان زیادی را برای توسعه می‌طلبند. بسیاری از مردم و افراد شاغل در Playground این ذهنیت را دارند که با حداقل افراد و امکانات، بهترین محصول را ارائه دهند. به عنوان مثال اگر یک بازی Assassin’s Creed با 5000 نفر ساخته می‌شود، پلی‌گراند گیمز 150 الی 200 نفر دارد. جاه‌طلب بودن خوب است، اما باید واقع‌بین بود و آنچه که دیدم این است که روند توسعه طولانی و طولانی‌تر می‌شود.

    در هر صورت باید منتظر ماند و دید تا عملکرد پلی‌گراند گیمز در یک بازی نقش‌آفرینی مانند Fable چگونه خواهد بود. خوشبختانه طبق گفته‌ی خوان فرناندز، پلی‌گراند گیمز استعدادهای جدید زیادی را به تیم خود اضافه کرده است و انتظار می‌رود که آن‌ها افراد مورد نیاز خود را برای موفقیت Fable در اختیار داشته باشند.

    بازی Fable در تاریخی نامشخص برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

    ❤GOD OF WAR❤mhmteamexampleRiosiavashbearer of the ashen undeadAbayan@alistarEllieSquatlatexTlou part 2 game of the centurySamulHasan0930اینسایدر استخونیGramy k......P.morganSkyrim : The Elder Scrolls V

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا