توسعهی بازی Hi-Fi Rush در سال ۲۰۱۷ آغاز شده است – تی ام گیم
توسعهی بازی Hi-Fi Rush در سال ۲۰۱۷ آغاز شده است – تی ام گیم
به تازگی جان جوهاناس (John Johanas)، کارگردان Hi-Fi Rush، تایید کرد که استودیوی تانگو گیمورکز (Tango Gameworks) توسعهی این بازی را در سال ۲۰۱۷ شروع کرده است.
استودیوی تانگو گیمورکز با معرفی غافلگیرکننده و انتشار بازی Hi-Fi Rush، موج جدیدی را در صنعت بازی به راه انداخته است. Hi-Fi Rush یک بازی اکشن شلوغ با طراحی هنری کارتونی، محیطهای رنگارنگ و سیستم مبارزهی اکشن و ریتمیک به شمار میآید که هماکنون روی پلتفرم پی سی و کنسولهای ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد. طبق آمار رسمی منتشر شده، بازی Hi-Fi Rush در ردهی هشتم فهرست پرفروشترین بازیهای هفتهی فروشگاه استیم (Steam) در سراسر جهان، قرار دارد. در نکتهای جالب توجه میتوان گفت که Hi-Fi Rush با وجود ارزان بودن و منتشر شدن روی سرویس ایکس باکس گیم پس (Game Pass)، عملکرد بهتری نسبت به بازی Forspoken شرکت اسکوئر انیکس داشته است.
حال برخی بازیکنان میخواهند بدانند که توسعهی بازی Hi-Fi Rush از چه زمانی شروع شد؛ چرا که استودیوی تانگو گیمورکز در سال 2022 بازی Ghostwire: Tokyo را منتشر کرد. برای پاسخ به این سوال جان جوهاناس، کارگردان بازی Hi-Fi Rush، در جریان مراسم زندهی Xbox Plays اخیر اعلام کرد که ایدهی ساخت این اثر در سال 2017 و پس از پایان کار او روی The Evil Within 2 مطرح شد. با توجه به اینکه این استودیو تا آن روز فقط روی بازیهای ترسناک کار کرده بود، جوهاناس در مورد ارائهی پیشنهاد ساخت Hi-Fi Rush که ساخت آن یکی از رویاهای او بود، تردید داشت. در نهایت پیشنهاد ساخت این بازی به بتسدا ارائه گردید و روند ساخت آن از سال ۲۰۱۷ شروع شد.
این گفتهی جوهاناس نشان میدهد که توسعهی بازی Hi-Fi Rush مدتها قبل از اینکه ایکسباکس بتسدا را خریداری کند، شروع شده است. با این وجود، این بازی میتواند عملکرد خوبی روی سرویس ایکس باکس گیم پس داشته باشد و در روز نخست انتشار، در دسترس کاربران این سرویس اشتراکی قرار گرفته است.