سرگرمی

آیا هیجان برای هوش‌مصنوعی مولد فروکش کرده است؟ – تی ام گیم

  • آیا هیجان برای هوش‌مصنوعی مولد فروکش کرده است؟ – تی ام گیم

    اطلاعات جدید گویای آن است که علاقه به ChatGPT، محصول پرآوازه شرکت OpenAI، برای اولین بار از زمان عرضه آن در کمتر از یک سال گذشته کاهش یافته است.
     
    به گزارش تی ام گیم و به نقل از 9to5mac، تحلیلگران «بانک آمریکا» یک یادداشت تحقیقاتی در مورد کاهش استقبال از ChatGPT منتشر کردند. بر اساس این یادداشت در وبسایت CNBC، تعداد دانلودها در ایالات متحده برای اپ آیفون ChatGPT در ماه ژوئن نسبت به ماه قبل از آن 38 درصد کاهش یافته است.
     
    مایکروسافت بینگ به طور مشابه شاهد کاهش نصب اپلیکیشنش در میان کاربران آیفون بوده است. این اپ جستجو قبلاً پس از مجهز شدن به ChatGPT به صدر اپ استور صعود کرده بود.
     

    آیا هیجان برای هوش‌مصنوعی مولد فروکش کرده است؟ - تی ام گیم

    کاربران تحت وب آنها نیز کاهش یافته‌اند

    آیا علاقه کلی به ChatGPT در حال کاهش است؟ گزارشی در واشنگتن‌پست نشان می‌دهد که به نظر نمی‌رسد این کاهش به جذب کاربران جدید اپلیکیشن محدود شود. این نشریه، با استناد به داده‌های Similarweb، می‌گوید هم از طریق تلفن همراه و هم دسکتاپ «ترافیک وب‌سایت ChatGPT در سراسر جهان در ماه ژوئن نسبت به ماه قبل 9.7 درصد کاهش یافته است».
     
    با این تفاصیل این پرسش مطرح می‌شود که آیا این آغازی بر پایان ChatGPT است؟ بسیار بعید است که اینطور باشد. هوش مصنوعی مولد فعلاٌ بیشتر یک نسخه نمایشی سرگرم‌کننده برای همه به نظر می‌رسد، اما برای استفاده بهتر و دقیقتر از آن نیاز به یادگیری نحوه ارائه پرامپت‌ها (درخواست‌های) مناسب است. ماه عسل با ChatGPT در حالا پایان یافتن است، اما این تازه شروعی برای هوش مصنوعی مولد است.
     
    و در نهایت اینکه، تکنولوژی‌هایی مانند ChatGPT به عنوان یک قابلیت به تدریج وارد اپ‌ها و سرویس‌های موجود می‌شوند. تعداد نصب اپ‌ها و بازدیدها از وب‌سایت آنها نمی‌تواند ملاکی دقیق و درست برای میزان استقبال از آنها باشد. ایجاد پارامترهای مناسب در حول ChatGPT و رقبای آن، هوش مصنوعی مولد را به پایه‌ای برای قابلیت‌های آتی تبدیل می‌کند، و شما هرگز نیازی به دانستن معنی ChatGPT و هوش مصنوعی مولد نخواهید داشت.
     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا