مدیر عامل Larian از دردسرهای موفقیت بیش از حد Baldur’s Gate 3 میگوید – تی ام گیم
مدیر عامل Larian از دردسرهای موفقیت بیش از حد Baldur’s Gate 3 میگوید – تی ام گیم
ظاهرا بخشی از تیم سازندگان بازی به دریافت جوایزی که این استودیو به لطف Baldur’s Gate 3 به دست میآورد، اختصاص یافته است.
اقای سووِن وینکه (Swen Vincke)، مدیرعامل Larian Studios و کارگردان بازی Baldur’s Gate 3، اعتراف کرد که جوایز زیادی که این بازی CRPG کسب میکند، روی روند کاری این استودیو تاثیر منفی گذاشته است.
وینکه در مصاحبه با مجله EDGE گفت که استودیو مجبور بود کارکنان را به صورت چرخشی جابهجا کند، چرا که برخی از آنها برای جمعآوری جوایز به جشنوارههای مختلف فرستاده شده بودند.
این مشکل بر روند کار استودیو تأثیر منفی میگذاشت. به تعداد جشنوارههایی که در آن جایزه میگرفتیم اضافه میشد و دریافت همه آن ها تبدیل به مشکل اساسی شده بود.
وی افزود زمانی که مشخص بود Baldur’s Gate 3 به کسب جوایز ادامه میدهد، لارین شروع به انتخاب «تیمهای چرخشی» برای جمع آوری جوایز میکرد و به نوبت آنها را به مراسمهای مختلف میفرستاد.
جالب است بدانید که همین هفته گذشته، Baldur’s Gate 3 در جشنوارهای در شهر برایتون واقع در بریتانیا، دو جایزه دیگر را برای بهترین روایت و بهترین بازی به ویترین افتخارات خود اضافه کرده.
Baldur’s Gate 3 در آگوست سال گذشته برای PC و یک ماه بعد از آن، برای PS5 عرضه شد. علیرغم موفقیت فوقالعاده بازی، استودیوی Larian برای پروژه بعدی خود از فرنچایز Dungeons & Dragons به طور کلی فاصله میگیرد.