اخبار روز

استریمر مشهور از گیم‌پلی بازی خود با نام Deadrop رونمایی کرد – تی ام گیم

  • استریمر مشهور از گیم‌پلی بازی خود با نام Deadrop رونمایی کرد – تی ام گیم

    دکتر دیسریسپکت (Dr Disrespect)، استریمر و یوتیوبر مشهور دنیای بازی، اخیراً با انتشار ویدیویی از گیم‌پلی عنوان شوتر اول شخص خود با نام Deadrop رونمایی کرده است.

    استریمر مذکور اواخر سال گذشته‌ی میلادی از تاسیس استودیوی بازی‌سازی خود به نام Midnight Society خبر داد. این استودیو روی توسعه‌ی یک بازی شوتر اول شخص آنلاین به نام Deadrop کار می‌کند و در همین راستا به‌تازگی ویدیوهایی از گیم‌پلی آن در فضای مجازی منتشر شده است.

    بازی Deadrop در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود قرار دارد. کاربرانی که بخشی از Midnight Society Access Pass هستند، می‌توانند قسمت کوتاهی از این بازی را از طریق سایت رسمی Midnight Society دانلود کنند. هنوز تاریخ انتشار و پلتفرم‌های این بازی توسط استودیوی سازنده مشخص نشده است.

    گفته شده است که بازی Deadrop یک شوتر اول شخص آنلاین PvP می‌باشد که با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود.

    تبلیغات

    تعدادی از اعضای تیم استودیوی Midnight Society سابقه‌ی کار روی بازی‌های Call of Duty: Advanced Warfare، Halo Infinite، Halo 5، The Elder Scrolls: Online و Destiny را در کارنامه‌ی خود دارند و در حال حاضر روی ساخت بازی Deadrop کار می‌کنند. Dr Disrespect پیش از آن که به یک استریمر تبدیل شود، به عنوان توسعه‌دهنده در استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، به عنوان یک طراح مرحله روی طراحی نقشه‌های بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Advanced Warfare کار می‌کرد.

    در پایان می‌توانید ویدیوهای جدید منتشر شده از گیم‌پلی بازی Deadrop را مشاهده و دانلود کنید.

    ویدیوی اول:

    دانلود 720
    دانلود 1080

    ویدیوی دوم:

    دانلود 720
    دانلود 1080
    M.MTتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)mohammad reza gamer1100Al.ml.khEmperor Nima Shamsamir_hasanpoorMr.jalilpourAhmad_TRMahyarMsmsnowgirlPlayground GamesDARKSIRENعلی غروبیvahid gamerETERNAL_MAN (از بن بازگشته)meysambsamanعلیAxebangermore

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا