کارگردان Split Fiction از آثار منفی پرداختهای درون برنامهای در طراحی بازی میگوید – تی ام گیم

کارگردان Split Fiction از آثار منفی پرداختهای درون برنامهای در طراحی بازی میگوید – تی ام گیم
جوزف فارس همواره در عدم استفاده از پرداختهای درون برنامهای و ریز تراکنشها در Split Fiction و دیگر عناوین توسعهیافته توسط استودیوی Hazelight، مصمم بوده است.

پس از عرضه موفقیتآمیز بازی Split Fiction، کارگردان آن جوزف فارس (Joseph Fares) در استریمی که به نظرات بازیکنان و سؤالات آنان پاسخ داد، از مخالف شدید خود با استفاده از تراکنشهای درون برنامهای صحبت کرد. او در پاسخ به کامنتی از سوی بازیکنان که گفته بود «در این عنوان هیچ ریز تراکنش یا لوت باکسی وجود ندارد» پاسخ داد:
البته، این همان شیوهای است که ما در Hazelight بر اساس آن کار میکنیم. من فکر میکنم که این نوع مزخرفات (ریز تراکنشها) نحوه انجام بازیها را تحتتأثیر قرار میدهند. اینکه هر تصمیمی که در طراحی بازی میگیرید، با هدف کسب درآمد بیشتر باشد، مشکل بزرگی است که گریبانگیر رشد خلاقیت در صنعت گیمینگ شده است.
البته، این تنها سخنان جوزف فارس در این استریم نبود. او در پاسخ به بازیکنی که این عنوان را به «شبیهساز طلاق» تشبیه کرده بود گفت:
نه نه نه نه! این بازی ابداً اینگونه نیست. این عنوان بیشتر درباره دوستی است؛ بنابراین سعی کنید با کسی که میخواهید به او نزدیکتر شوید، آن را تجربه کنید.
فارس همواره سنتهای کنونی صنعت گیمینگ را سرزنش کرده و در ماه گذشته نیز، از یوبیسافت بابت سیاستهای جدید این شرکت، انتقاد کرده بود.










