اخبار روز

کارگردان Alan Wake 2 به زیاده‌روی استفاده از ترس لحظه‌ای در این بازی اعتراف کرد – تی ام گیم

  • کارگردان Alan Wake 2 به زیاده‌روی استفاده از ترس لحظه‌ای در این بازی اعتراف کرد – تی ام گیم

    آقای Kyle Rowley، کارگردان بازی Alan Wake 2، در مصاحبه‌ای با Games Radar فاش کرد که تیم توسعه‌دهنده احساس می‌کند شاید در استفاده از موقعیت‌های ترس لحظه‌ای یا همان جامپ اسکرها (jump scares) در این بازی کمی زیاده‌روی کرده‌اند.

    تبلیغات

    در اولین سالگرد انتشار بازی Alan Wake 2، کارگردان بازی در مورد چالش توازن بین استفاده از جامپ اسکرها و جلوگیری از تکراری شدن آن‌ها صحبت کرد. او گفت:

    خیلی سخت است. حالا که به گذشته نگاه می‌کنم، احساس می‌کنم که در این زمینه کمی زیاده‌روی کردیم. هر زمان که دشمن جدیدی در کمین بود، مطمئن بودید که با یک صدای ترسناک جلوی شما خواهد پرید. از لحاظ داستانی و تماتیک، آنها قرار بود نوعی حمله روانی به شخصیت اصلی باشند. مخصوصاً در بخش‌های ابتدایی بازی که با دشمنانی مثل Overlap Guardians ،Nightingale یا Cynthia آشنا می‌شدید. آن‌ها قرار بود به نوعی تهاجم ذهنی ایجاد کنند.

    وی ادامه داد که جامپ اسکرها علاوه بر دلایل داستانی، از نظر فنی هم مورد استفاده قرار می‌گرفتند، مخصوصاً برای طراحی مراحل و جریان ماموریت‌ها:

    ما این جامپ اسکرها را به دلایل فنی هم استفاده کردیم، برای طراحی مراحل و طراحی گیمپلی. این دو هدف مختلف را دنبال می‌کردند، اما برای بازیکن، در نهایت به عنوان یک لحظه ترسناک تلقی می‌شدند، چه به خاطر داستان و چه به دلایل گیمپلی.

    Alan Wake 2 در اکتبر ۲۰۲۳ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شد. در جشن اولین سالگرد این بازی، استودیوی رمدی (Remedy) یک به‌روزرسانی رایگان با ویژگی‌های جدید، از جمله بهبود عملکرد DualSense ارائه می‌کند و همچنین تایید کرد که چگونه این بازی از قابلیت‌های پلی استیشن ۵ پرو بهره می‌برد.

    Dr.AliMoon

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا