اخبار روز

ماه گذشته ۷۵ درصد از فروش بازی‌ها در بریتانیا به صورت دیجیتالی بودند – تی ام گیم

  • ماه گذشته ۷۵ درصد از فروش بازی‌ها در بریتانیا به صورت دیجیتالی بودند – تی ام گیم

    در گزارش جدیدی مشخص شده است که ۷۵ درصد از تمامی بازی‌هایی که تا ماه آگوست در بریتانیا فروخته شدند، به صورت دیجیتالی بوده‌اند. در این گزارش آمده است که در طول چهار هفته، ۱.۷۴ میلیون بازی به فروش رسیده و تنها ۲۵ درصد از آن‌ها به صورت فیزیکی بوده‌اند، که نشان‌دهنده کاهش ۱۰ درصدی فروش بازی‌های دیسکی نسبت به سال گذشته است.

    تبلیغات

    گزارشی که توسط رسانه GamesIndustry پوشش داده شده، تایید می‌کند که در ماه آگوست ۲۰۲۳، ۶۵ درصد از فروش بازی‌ها در بریتانیا به صورت دیجیتالی بود. در طول زمان، گیمرها در بریتانیا به تدریج از نسخه‌های فیزیکی فاصله گرفته‌اند و دلایل متعددی برای این تغییر وجود دارد.

    ماه گذشته ۷۵ درصد از فروش بازی‌ها در بریتانیا به صورت دیجیتالی بودند - تی ام گیم

    اولاً، خرید بازی‌های دیجیتالی به مرور آسان‌تر و در دسترس‌تر شده است. دوم اینکه فروشگاه‌های فیزیکی بازی‌ها در حال محو شدن هستند و در کل بریتانیا تنها فروشگاه‌های انگشت‌شماری در خیابان‌های اصلی این کشور حضور دارد. در ماه‌های اخیر، خرده فروش قدیمی GAME با مشکلات جدی مواجه شده که بسیاری را نسبت به آینده آن دچار تردید کرده.

    با توجه به مشکلات موجودی نسخه‌های فیزیکی، بسیاری از بازیکنان به پیش‌خرید دیجیتالی بازی‌های مورد علاقه خود روی آورده‌اند و آن‌ها را پیش دانلود می‌کنند تا به محض انتشار بازی بتوانند آن را تجربه کنند.

    در گزارش GamesIndustry همچنین ذکر شده که بازی Grand Theft Auto V در صدر جدول فروش بازی‌های دیجیتالی بریتانیا قرار دارد، که نشان می‌دهد گیمرهای این کشور به شدت منتظر عرضه Grand Theft Auto 6 هستند.

    A.Offگیمرِ روان شناس

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا