Final Fantasy 16 در جذب پلیرهای جوان موفق بوده است – تی ام گیم
Final Fantasy 16 در جذب پلیرهای جوان موفق بوده است – تی ام گیم
تاکئو کوجیرائوکا (Takeo Kujiraoka)، کارگردان DLC بازی Final Fantasy 16، میگوید که این عنوان توانسته پلیرهای قشر جوانتر را به خود جذب کند.
پیش از عرضۀ Final Fantasy 16، شرکت Square Enix گفته بود که تصمیم گرفته مبارزات نوبتی را به این عنوان نیاورد تا در بازار جهانی عملکرد بهتری داشته باشد و مخاطبان بیشتری را جذب خود کند. حالا کارگردان DLC بازی در مصاحبۀ جدید خود گفته است که رویکرد Final Fantasy 16 مبنی بر انتخاب مبارزات «اکشن» تا حدی کمک کرده تا ناشر به اهداف خود برسد.
کوجیرائوکا در این باره گفت:
در سالهای اخیر، پلیرهای سری Final Fantasy در گسترۀ سنی بالا قرار داشتهاند، اما این بار نتایج نظرسنجیها نشان میدهند که افراد بیشتری در ردۀ سنی «نوجوان یا «۲۰ تا ۳۰ سال» بازی Final Fantasy 16 را تجربه کردهاند.
فکر میکنم این نشان میدهد که تا حدی به اهداف اولیۀ خود مبنی بر تجربۀ بازی توسط افراد با تمامی سنین دست پیدا کردهایم. این بدان معنا نیست که همۀ عناوین آیندۀ Final Fantasy رویکردی مشابۀ نسخۀ ۱۶ پیش خواهند گرفت، اما فکر میکنم نشان میدهد که توانایی تزریق پلیرهای جدید بیشتری را به این سری داریم و فرصتهای تازهای برای تیمهای توسعۀ ما برای آیندۀ فرنچایز وجود خواهد داشت.
بستۀالحاقی The Rising Tide بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) برای PS5 عرضه خواهد شد.