اخبار روز

آموزش GTA 6 باید در زندان انجام شود – تی ام گیم

  • آموزش GTA 6 باید در زندان انجام شود – تی ام گیم

    اولین تریلر بازی GTA 6 شخصیت لوسیا (Lucia) را به دلیل جنایتی ناشناخته در زندان نشان داد و بازی به احتمال خیلی زیاد از همین‌جا شروع می‌شود.

    تبلیغات

    عناوین Grand Theft Auto در طول سال‌ها افتتاحیه‌های نمادینی داشته‌اند؛ از سرقت ناموفق در Grand Theft Auto 5 تا بازگشت سی‌جی (CJ) به Grove Street در Grand Theft Auto: San Andreas. ماموریت‌های آغازین عناوین این مجموعه راهی برای بازیکنان است تا با کنترل‌ها بیشتر آشنا شوند. یکی دو ساعت اول به عنوان مقدمه‌ای برای دنیای بازی و آموزشی برای مکانیک‌های جدید آن عمل می‌کند و کجا بهتر از زندانی که قرار است میزبان لوسیا باشد؟

    آموزش بازی در زندان بهترین شروع برای Grand Theft Auto 6 خواهد بود

    شروع Grand Theft Auto 6 با لوسیا در آخرین روزهای زندان می‌تواند راهی عالی برای یادگیری کنترل‌ها و مکانیک‌های بازی باشد. در زندان می‌توانیم مکانیک‌هایی مانند نبرد تن به تن، تعامل با NPC‌ها برای پذیرش مأموریت‌ها، مصرف غذا و موارد دیگر را بیاموزیم.

    آموزش gta 6 باید در زندان انجام شود

    علاوه بر این، رویارویی با زندانیان دیگر می‌تواند برای شخصیت‌پردازی لوسیا شگفت‌انگیز باشد و به ما امکان می‌دهد تا داستان او را یاد بگیریم و با این شخصیت ارتباط برقرار کنیم. با توجه به اینکه در عناوین Grand Theft Auto به ندرت شاهد بازدید از محیط یک زندان بوده‌‌ایم، این مقدمه می‌تواند همان چیزی باشد که Grand Theft Auto 6 به آن نیاز دارد!

    بعد از زندان، آزادی مشروط انتظار ما را می‌کشد

    زمانی که لوسیا احتمالاً با آزادی مشروط از زندان خارج می‌شود، Rockstar Games بهانه‌ای برای محدود کردن جهان این بازی دارد و اجازه نمی‌دهد که خلافکار سابق یک منطقه خاص را ترک کند. این کاری است که توسعه‌دهنده اغلب در ابتدای بازی‌های خود انجام می‌دهد تا بازیکنان را به یکباره با فضای بیش از حد غرق نکند و اجازه ندهد که از بقیه نقشه غافل شوند.

    نمی‌توان انکار کرد که در نهایت رسیدن به منهتن در Grand Theft Auto 4 چقدر رضایت‌بخش بود، یا اینکه چه حسی داشتید وقتی دروازه‌‎های مدرسه برای اولین‌بار در بازی Bully باز شد. همچنین بسیاری از طرفداران Rockstar Games به یاد خواهند آورد که بالاخره بیرون آمدن از برف در Red Dead Redemption 2 چه حسی را به دنبال داشت.

    البته، این بدان معناست که Rockstar Games باید زمان خود را صرف طراحی یک منطقه قابل بازی اضافی در زندان کند؛ منطقه‌ای که احتمالاً پس از آموزش دیگر نمی‌توانیم به آن دسترسی داشته باشیم؛ بنابراین، به نظر می‌رسد که ماجراجویی واقعی Grand Theft Auto ما دقیقاً پس از آزادی لوسیا شروع می‌شود؛ نه در دوران حبس او.

    PorfosorBaBa Wossگیمرِ روان شناسOverlordAhmad_bkAMIRALI MORGAN ❌☠ با شاتگان طلایی اومدم هیتر ها و ترول ها رو بترکونم ☠❌just_abolfazl_AmscMatin Barkatهادی صفائیآموزش GTA 6 باید در زندان انجام شود - تی ام گیمOld fashion GAMERمهبد بزرگییه گیمر سادهmario❤GOD OF WAR❤人Acker益man人AMIR 007k1Leon S. Kennedymore

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا