بازی Wuchang: Fallen Feathers از Ninja Gaiden و Dark Souls الهام گرفته است – تی ام گیم
بازی Wuchang: Fallen Feathers از Ninja Gaiden و Dark Souls الهام گرفته است – تی ام گیم
اخیراً توسعهدهندگان Wuchang: Fallen Feathers اعلام کردهاند که این بازی از عناوین Dark Souls و Ninja Gaiden الهام گرفته است و یک گیمپلی ۶۰ ساعته را ارائه میدهد.
این بازی دارای ۵ مرحله اصلی است که به اتمام رساندن آنها حداکثر ۱۰ ساعت به طول میانجامد. همچنین محیطها به ی مرتبط هستند بازیکنان را و اکتشاف و کاوش تشویق میکنند. پیشنمایشهای اولیه Wuchang: Fallen Feathers بسیار مثبت بودهاند و به نظر میرسد این بازی قادر است موفقیت دیگری را برای یک استودیوی چینی رقم بزند.
بازی به بازیکنان این امکان را میدهد که مسیر خود را انتخاب نمایند و هر مسیری را که انتخاب کنند، با باسهای مختلفی روبهرو میشوند شوند. تصمیمات شما و اینکه با چه کسی متحد میشوید، داستان بازی را شکل میدهد و به پایانهای احتمالی مختلفی منجر میگردد.
مبارزات Wuchang: Fallen Feathers از بازی هایی مانند Ninja Gaiden و Dark Souls الهام گرفته شده است. سیستم مبارزه بازی بر روی حرکات به موقع از جمله جاخالی دادن و Parry تمرکز دارد. از این مکانیکها میتوان برای به دست آوردن مهارتهای جدید، دریافت پاداش دادن برای بهبود تکنیکهای خود و امتحان سبکهای مختلف بازی استفاده کرد.
بازی Wuchang: Fallen Feathers از سال ۲۰۱۹ در حال توسعه است و استودیوی چینی Leenzee Games بر روی دنباله آن نیز کار میکند. ظاهراً این دنباله با حذف بنفایرهای موجود در بازیهای سولزلایک و افزودن ویژگیهای جدید برای بهبود تجربه بازیکن، طراحی مرحله را تغییر میدهد.
این اثر اکشن سولزلایک در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.