استودیوی Virtuos یک ریمیک معرفی نشده با استفاده از Unreal Engine 5 توسعه میدهد – تی ام گیم
استودیوی Virtuos یک ریمیک معرفی نشده با استفاده از Unreal Engine 5 توسعه میدهد – تی ام گیم
پروفایل یک توسعهدهنده از استودیوی Virtuos به کار روی یک ریمیک معرفی نشده برای کنسولهای نسل جدید با استفاده از Unreal Engine 5 اشاره دارد.
این اطلاعات از صفحه لینکدین اولکسی موسکوفچنکو (Oleksii Moskovchenko)، مدیر فنی Virtuos، به دست آمده. موسکوفچنکو در این صفحه، در بخش جزئیات شغل فعلی خود، این چنین نوشته است:
در حال کار روی یک ریمیک معرفی نشده برای رایانههای شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵.
در ماه دسامبر (آذر) نیز، شایعاتی درباره اینکه Virtuos در حال توسعه بازسازی The Elder Scrolls 4: Oblivion با استفاده از Unreal Engine 5 است، توسط یک منبع داخلی به نام Extas1s به اشتراک گذاشته شد. این منبع داخلی، باور داشت که رونمایی از این ریمیک/ریمستر در مراسم Xbox Direct، طی ماه ژانویه (دی/بهمن)، صورت خواهد گرفت.
باورش سخت است که Virtuos بتواند یک بازسازی کامل از The Elder Scrolls 4: Oblivion روی Unreal Engine 5 توسعه دهد، اما شواهدی که هر روز بیشتر میشوند، بر صحت این شایعه تأکید میکنند. برای کسانی که در جریان نیستند، عرضه ریمیک Oblivion نخستین بار در طول تحقیقات FTC درباره خریداری Activision Blizzard توسط مایکروسافت مطرح شد که قرار بود در سال مالی ۲۰۲۲ منتشر شود، تاریخی که به وضوح مدت زیادی از آن میگذرد.
در هر صورت، طرفداران باید تا انتشار اخبار رسمی منتظر بمانند. به گفته جز کوردن (Jez Corden، یک منبع داخلی دیگر)، تاریخ برگزاری همایش Xbox Direct به زودی به صورت رسمی از سوی ایکس باکس به اعلام خواهد شد.
The Elder Scrolls 4: Oblivion که در سال ۲۰۰۶ عرضه شد، از برترین عناوین منتشر شده توسط Bethesda به شمار میرود که توانست به فروش ۹۵ میلیون نسخهای دست یابد. عرضه بازسازی این عنوان، میتواند تا حد زیادی از نارضایتی طرفداران The Elder Scrolls 6 بابت انتظار بیپایانشان بکاهد.