یوبیسافت: بازی Skull and Bones حالا متمرکز بر بخش چندنفره است – تی ام گیم
یوبیسافت: بازی Skull and Bones حالا متمرکز بر بخش چندنفره است – تی ام گیم
یوبیسافت (Ubisoft) تأیید کرد بازی Skull and Bones که مدتی طولانی در دست ساخت بود، اکنون بر بخش چند نفره متمرکز است.
بازی Skull & Bones از زمان معرفی اولیهی خود در 2017، بارها تأخیر خورد و اکنون، از اعلام تأخیر قبلی 9 ماه گذشته است.
روز پنجشنبه، مدیر مالی ارشد یوبیسافت، فردریک دوگت (Frédérick Duguet)، در آخرین جلسهی گزارش مالی این شرکت، اطلاعات تازهای از مسیر کنونی این بازی به اشتراک گذاشت:
این آیپی جدید بسیار امیدوارکننده است و بر چندنفره بودن تمرکز دارد که با استراتژی ما برای آوردن رقابت چندنفره و کوآپ به یک بازی جهان آزاد عظیم با فانتزیهای جذاب، همخوانی دارد. البته که این رویکرد باعث افزایش زمان ساخت بازی شد، اما از کارگردانی هنری و پیشرفت بازی تا به اینجای کار، راضی هستیم.
فردریک دوگت
بازی Skull & Bones در اولین معرفی خود، بازیای توصیف شد که در آن، بازیبازان میتوانند به تنهایی یا با دوستانشان در اقیانوس هند گشت و گذار کنند.
در سال 2020، منابع خبری VGC خاطرنشان کردند که این بازی مسیر خود را تغییر داده است و در مسیر تبدیل به یک بازی سرویس محور حرکت میکند.
این مورد نیز اعلام شد که بازی، دنیایی پایدار دارد و مأموریتها، شخصیتها و پیرنگهایی را شامل میشود که در طول زمان و بر اساس اعمال تمامی بازیبازان، تغییر میکنند و تکامل مییابند.
بنا بر جزئیات جدیدی که اینسایدری به نام تام هندرسون (Tom Henderson) اخیراً منتشر کرده بود، Skull & Bones از عناصر بقا نیز بهره خواهد برد. بازیبازان سفر خود را با قایقی ساده آغاز میکنند و نیاز دارند به دنبال منابع بگردند و مأموریتها را به پایان برسانند تا بتوانند کشتی بسازند. پیشرفت بازیباز نیز بر اساس مقدار ارز دریافتی از تکمیل مأموریتها، یورشها، انتقال بار، و غارت سایرین صورت میگیرد.
این بازی طی سال مالی آیندهی یوبیسافت یعنی از آوریل 2022 تا آوریل 2023 عرضه خواهد شد.