تاد هاوارد: Starfield عمداً به گونهای ساخته شده که برای مدت طولانی تجربه شود – تی ام گیم
تاد هاوارد: Starfield عمداً به گونهای ساخته شده که برای مدت طولانی تجربه شود – تی ام گیم
تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان Starfield، در اظهارات جدید خود میگوید که او و تیم سازنده، این اثر نقشآفرینی علمی-تخیلی به گونهای طراحی کردهاند که مردم برای طولانی مدت آن را تجربه کنند.
ساختهی جدید بتسدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios) یعنی بازی Starfield، ماه گذشته به صورت رسمی منتشر شد و در مجموع نقدهای مثبتی را از سوی منتقدین و بازیکنان دریافت کرد. اثر مذکور با داشتن بیش از ۱۰۰۰ سیاره، بخش سفینهسازی گسترده و فعالیتهای مختلف نشان میدهد که ارزش تکرار بالایی را برای بازیکنان به ارمغان میآورد. در همین راستا، تاد هاوارد در مصاحبهای جدید، در خصوص نگاه سازندگان به این بازی توضیحاتی را ارائه داده است.
آقای هاوارد در قسمت جدید از پادکست Game Maker’s Notebook که تد پرایس (Ted Price)، مدیرعامل اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) نیز در آن حضور داشت، در مورد نحوهی دید بتسدا به Starfield در طولانی مدت صحبت کرده است. او بار دیگر تکرار کرد که این اثر نقشآفرینی عمداً ساخته شده است تا برای مدت طولانی بازی شود.
کارگردان Starfield در این خصوص اظهار داشت:
یکی از مواردی که ما از بازیهای قبلیمان از جمله Skyrim و Fallout آموختیم، این است که که مردم میخواهند آنها را برای مدت طولانی بازی کنند. بنابراین من میتوانم بگویم با Starfield عمدیترین کار را انجام دادیم این یک بازیای است که مردم برای مدت طولانی تجربه میکنند.ما آن را به گونهای ساختیم که اجازه میدهد به روشی طبیعی به نظر برسد و اگر مردم بازی را انجام دادهاند و داستان اصلی را به پایان رساندهاند، میتوانید آن را ببینند.
اما سوال اینجاست که Starfield در طی سه ماه آینده چگونه به نظر میرسد؟ در شش ماه، یک سال، دو سال، سه سال، چهار سال، پنج سال و یا بیشتر چطور؟ ما آموختهایم که این اتفاق خواهد افتاد (تجربه بازی برای مدت طولانی). پس بیایید برای آن آماده باشیم، از آن نهایت استفاده را ببریم و آن را در آغوش بگیریم. این همان کاری است که ما در بتسدا و همچنین با جامعه مادینگ خود انجام میدهیم. ما در آنجا چیزهای زیادی یاد گرفتیم. اینکه به خودمان یک پایگاه خوب برای ساختن یک بازی برای همه ارائه بدهیم.
در حالی که Starfield از مادهای مختلف پشتیبانی میکند، اما تایید شده است که پشتیبانی کامل از ابزار ماد در سال آینده میلادی به این بازی اضافه خواهد شد. همچنین در حال کار روی سایر ویژگیهای درخواستی بازیکنان مانند پشتیبانی از نمایشگرهای Ultrawide، قابلیت DLSS، نوار میدان دید و منویی برای کالیبره کردن HDR است. پیشتر نیز عرضهی بستهی الحاقی و محتوای مختلف پس از انتشار برای این بازی تایید شده بود.
بازی Starfield هماکنون بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس، PC و همچنین سرویس گیم پس در دسترس است.
منبع: Gamingbolt