آپدیت جدید Resident Evil 4 Remake گلیچِ معروفِ اسپیدران این بازی را از بین میبرد – تی ام گیم
آپدیت جدید Resident Evil 4 Remake گلیچِ معروفِ اسپیدران این بازی را از بین میبرد – تی ام گیم
شرکت کپکام با انتشار جدیدترین آپدیت برای Resident Evil 4 Remake، مشکلات زیادی از جمله گلیچ معروفِ مورد استفاده در اسپدرانهای این بازی را از بین برده است.
Resident Evil 4 Remake بهلطف گیمپلی کمنظیر نسخه سال ۲۰۰۵ و نیز خلاقیت و شایستگی تیم توسعهدهنده، موفق شد که نه تنها یکی از بهترین عناوین سال، بلکه از بهترین بازسازیهای دنیای بازیهای ویدیویی در تاریخ نهچندان طولانی این صنعت باشد. شرکت کپکام (Capcom) از زمان عرضه تاکنون، با انتشار بهینهسازها و آپدیتهای مختلف به مشکلات بازی رسیدگی کرده و در پشتیبانی از این اثر پرطرفدار، کم نگذاشته است.
به تازگی و در جدیدترین بهروزرسانی Resident Evil 4 Remake، تیم پشتیبانی کپکام، تغییرات مختلفی روی بازی اعمال کردهاند که برجستهترین آنها میتواند برطرف شدن مشکلی باشد که باعث میشد بازیبازان هنگامی که در حال نشانه گیری هستند، از دیوار و دربهای بسته عبور کنند و بدین طریق، در مدت زمانکوتاهتری بازی را به اتمام برسانند.
بسیاری از افراد از این گلیچ برای ثبت رکوردهای جدید و کوتاهتر در اسپیدران Resident Evil 4 Remake استفاده میکردند که حال با تدبیر اخیر کپکام، بهنظر میرسد بازیبازان مجبور به پیدا کردن راههای دیگری برای میانبُر زدن مسیرهای نقشه باشند. در ادامه میتوانید جزئیات کاملِ مربوط به تغییرات این بهینهساز را مطالعه کنید.
PS5/4, Xbox SeriesX|S, Steam:
- مشکلی که باعث میشد بازیکنان موفق به دریافت آیتمهای خاصی نشوند و به دنبال آن، پلیرها را از ادامه پیشروی در داستان اصلی بازمیداشت، برطرف شد.
- مشکلی که موجب میشد پلیرها در برخی مکانهای خاص بتوانند با استفاده از نشانه از دیوارها عبور کنند، برطرف شد.
PS5/PS4:
- مشکل نمایش نادرست توضیحات مربوط به یک تروفی مشخص در برخی زبانها (پرتغالی برزیلی و اسپانیایی آمریکای لاتین) برطرف شد.
Xbox Series X|S:
- مشکلی که مانع از اجرای بازی بعد از نصب محتوای دانلودی و ورود به حسابی با محدودیتهای محتوایی میشد، برطرف شد.
- تنظیمات Dead Zone (محدودهای که خارج از آن، آنالوگهای کنترلر دیگر به حرکت پاسخ نمیدهند) که در بروزرسانی ۷ آوریل اعمال شده بودند، مجدداً تنظیم شدند.
- تغییرات مربوط به پردازش گرافیکی که در بهروزرسانی ۷ آوریل صورت گرفته بودند، دوباره تنظیم شدند.
منبع: GamingBolt