اخبار روز

The Elder Scrolls 6 دارای سیستم سطح‌بندی و پیشرفت مشابه‌ای با Skyrim خواهد بود – تی ام گیم

  • The Elder Scrolls 6 دارای سیستم سطح‌بندی و پیشرفت مشابه‌ای با Skyrim خواهد بود – تی ام گیم

    یکی از توسعه‌دهندگان سابق بتسدا (Bethesda)، اولین جزئیات مربوط به نحوه عملکرد دنبالۀ The Elder Scrolls V: Skyrim را ارائه کرده است و برخی از آن‌ها به طرز اطمینان‌بخشی آشنا به نظر می‌رسند. با تی ام گیم همراه باشید.

    تبلیغات

    اگرچه کار بر روی Starfield برای سال‌ها ادامه خواهد داشت، اما اکنون که بازی منتشر شده است، بتسدا می‌تواند تمرکز بیشتری روی The Elder Scrolls 6 داشته باشد که اولین بار هفت سال پیش معرفی شد و به تازگی وارد توسعه کامل شده است. هنوز سال‌ها با این عنوان مورد انتظار فاصله داریم – حداقل چهار یا پنج سال – اما از هم‌اکنون اولین جزئیات در حال آشکار شدن هستند و جای تعجبی ندارد که می‌فهمیم بتسدا قرار نیست همه‌چیز را کاملاً از صفر شروع کند.

    به گفته مدیر طراحی، بروس نسمیت (Bruce Nesmith)، بازی جدید «کاملاً» از سبک سطح‌بندی و پیشرفت Skyrim استفاده می‌کند که مبتنی بر استفاده مکرر از مهارت‌ها است نه صرفاً اختصاص دادن امتیازات مهارتی و بهتر شدن فوری در آن‌ها.

    با توجه به محبوبیت Skyrim و رویکرد کمتر وسواسی آمار آن در نقش آفرینی، این خبر جای تعجبی ندارد، زیرا نسمیت بیان می‌کند که The Elder Scrolls 6 احتمالاً از یک سیستم جادویی مشابه با Skyrim استفاده خواهد نمود، به جای رویکرد مخفیانه‌تر Oblivion که دسترسی به جادوی قدرتمند را در اوایل بازی دشوار می‌کرد.

    نسمیت در سال ۲۰۲۱ از بتسدا بازنشسته شد و همین موضوع نشان می‌دهد که چرا او تمایل بیشتری به صحبت کردن آزادانه دارد. او پیش از این طراح ارشد Skyrim و Starfield بوده، بنابراین گرچه شاید یکی از شناخته‌شده‌ترین توسعه‌دهندگان بتسدا نباشد، اما قطعاً یکی از باتجربه‌ترین‌ها است.

    ممکن است آنچه او در مورد توسعه بازی جدید می‌داند قبلاً تغییر کرده باشد، اما او ادعا می‌کند تاد هاوارد (Todd Howard) – که اخیراً به عنوان کارگردان بازی تأیید شد – از قبل «می‌داند که برای بازی چه می‌خواهد».

    مصاحبه نسمیت با MinnMax یک ساعت و ۴۰ دقیقه است و تأیید می‌کند که هنوز سال‌ها تا انتشار بازی فاصله داریم. همچنین او در مورد تصمیم مایکروسافت (Microsoft) مبنی بر انحصاری بودن بازی مورد بحث برای ایکس باکس و PC اظهار نظر نکرده است. با این حال، او می‌گوید که هاوارد معتقد است بهترین زمان برای شروع صحبت درباره جزئیات یک بازی جدید حدود شش ماه قبل از انتشار آن است.

    این بدان معناست که احتمالاً تا سال ۲۰۲۸ هیچ چیز قابل توجه‌ای در مورد The Elder Scrolls 6 نخواهیم شنید، اگرچه امیدواریم حداقل یک نام و نوعی تریلر را از آن ببینیم.


    نظر شما در این باره چیست؟

    A0seyed0Aهادی صفائیOrinمحمدامین حیدریعموی دلهاDembouzNOTHING...sky reaperpriestfarshadxkiller of trollsTahaic

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا