توسعهدهندگان انتظار نداشتند که الهام Space Marine 2 از بازیهای نسل هفتم مشهود باشد – تی ام گیم
توسعهدهندگان انتظار نداشتند که الهام Space Marine 2 از بازیهای نسل هفتم مشهود باشد – تی ام گیم
Warhammer 40,000: Space Marine 2 به دلیل شباهت زیاد خود به بازیهای شوتر قدیمی (از آنها به عنوان شوترهای ایکس باکس ۳۶۰ نیز یاد میشود) و این که تنها به ارائه خدمات سرویس محور محدود نشده، مورد تحسین قرار گرفت. سازندگان پیش از این هم اشاره کرده بودند که الهام بازی از عناوین قدیمی، عمدی بود.
Space Marine 2 به طور مصمم تعهد خود را به عناصر نسخه اول حفظ کرد: صحنههای پرحاشیه سینمایی، حالت کوآپ و حالت PvP. نتیجه این تعهد باعث شد با عناوین جذابی چون Halo یا Gears of Warهای قدیمی مقایسه شود.
دیمیتری گریگورنکو (Dmitriy Grigorenko)، کارگردان بازی، در مصاحبه با Gamesradar+ گفت:
من نمیدانستم که هدف ما تا این حد واضح است. ما میخواستیم دنبالهای بینقص [برای Space Marine] بسازیم، این هدف اصلی بود. یک “دنباله” فوقالعاده که دقیقاً همان تجربه را ارائه دهد؛ یک شوتر ایکس باکس ۳۶۰ با بخش داستانی، PvP و یک حالت گروهی. قصد داشتیم تجربهای کلاسیک ارائه دهیم.
الیور هالیس لیک (Oliver Hollis-Leick)، کارگردان خلاق استودیوی Saber، باور دارد که تیم در القای تجربه نوستالژیک موفق شده است. او در این باره گفت:
اخیراً به خانه یکی از دوستان قدیمی رفتم و سری Gears of War را بازی کردیم. بخش داستانی طی یک بعد از ظهر تمام میشود. آخر هفته که به خانه او برگشتم، Space Marine 2 را از ابتدا تا انتها بازی کردیم.
بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 هم اکنون روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس است.