اخبار روز

سری Battlefield بخش مهمی از آینده الکترونیک آرتز خواهد بود – تی ام گیم

  • سری Battlefield بخش مهمی از آینده الکترونیک آرتز خواهد بود – تی ام گیم

    به گفته مدیرعامل الکترونیک آرتز، سری تیراندازی Battlefield بخش مهمی از برنامه‌های آینده این شرکت را به خود اختصاص داده است.

    تبلیغات

    فرانچایز محبوب Battlefield از شرکت الکترونیک آرتز، این روزهای در وضعیت عجیبی به سر می‌برد. آخرین نسخه این سری یعنی Battlefield 2042 شروعی فاجعه‌بار داشت و استودیوی دایس (DICE) در ۱۷ ماه گذشته مشغول توسعه به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید برای بازیکنان بود تا شرایط بازی خود را کمی بهبود بخشد. با این وجود شرکت ناشر همچنان این سری را بخش مهمی از آینده کاری خود می‌داند.

    به تازگی اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز، در جریان جلسه اخیر ارائه عملکرد مالی در مورد برنامه‌های آینده برای سری Battlefield گفت:

    ما هیچ تاریخ یا برنامه‌ای برای رونمایی‌های آینده مشخص نکرده‌ایم. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که فکر می‌کنم ما یک تیم خلاق و خارق‌العاده برای رهبری این فرانچایز جمع کرده‌ایم. این تیم قرار است این هفته در سوئد دور هم جمع شوند.

    امروز صبح با برخی از مدیران تماس گرفتم و آن‌ها اعلام کردند که نسبت به پیشرفت Battlefield بسیار خوشبین هستند. من فکر می‌کنم که ما اعتماد فوق‌العاده‌ای به این تیم و پیشرفتی که آن‌ها برای آینده فرانچایز متعهد شده‌اند، داریم. من باید تصریح کنم که ما فقط یک بازی نمی‌سازیم بلکه در حال توسعه یک پلتفرم هستیم تا محتوای آینده را در قالب پشتیبانی‌های سرویس زنده تا دهه‌های آینده انجام دهیم.

    الکترونیک آرتز در آینده و زمانی که فرصت مناسب آن فرا برسد، در مورد آینده سری Battlefield صحبت خواهد کرد. تا آن زمان این آی‌پی قطعا در ستون اول استراتژی ما قرار گرفته است. ما در نظر داریم به توسعه بازی‌ها و تجربه‌های آنلاین و عظیمی از این سری بپردازیم تا جوامع بزرگی از طرفداران را با مدل‌های تجاری و جغرافیایی مختلف جذب و سرگرم کند. ما اعتقاد داریم که Battlefield بخشی معناداری از آینده ما خواهد بود. با گذشت زمان، جزئیات بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت.

    پس از انتشار Battlefield 2042 و عدم موفقیت آن در دستیابی به اهداف در نظر گرفته شده، شرکت الکترونیک آرتز یک ائتلاف چند استودیویی برای کار روی آینده سری Battlefield را ایجاد کرد و هدایت آن را به وینس زمپلا (Vince Zampella)، رئیس استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) سپرد. گزارش‌های گذشته نشان می‌دهند که استودیو دایس هم‌اکنون در حال توسعه نسخه اصلی جدید این سری است. از طرفی استودیوی ریپل افکت (Ripple Effect) خلق تجربه جدیدی از Battlefield را بر عهده دارد. گزارش‌ها در ادمه ادعا داشتند که استودیو ریجلاین گیمز (Ridgeline Games) به رهبری مارکوس لتو (Marcus Lehto)، یکی از خالقان Halo، روی یک کمپین داستانی برای Battlefield کار می‌کند.

    MAHDI...هادی صفاییگیمری عادیAlan WakeAshen undead the bearerA.mDota2farshadx𝕹𝖎𝖒𝖆 𝕾𝖍𝖆𝖒𝖘

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا