طراح شخصیت Starfield دلیل کاهش خشونت بازی را توضیح میدهد – تی ام گیم
طراح شخصیت Starfield دلیل کاهش خشونت بازی را توضیح میدهد – تی ام گیم
یکی از توسعهدهندگان Starfield دلیل کاهش خشونت بازی و حذف شدن مکانیزم قطع عضو را توضیح داده است.
دنیس مجیلونز (Dennis Mejillones)، طراح شخصیت بازیهای Fallout 4 و Skyrim، در مصاحبهای با Kiwi Talkz توضیح داد که چرا مکانیزم قطع عضو از نسخه نهایی Starfield حذف شد. به گفته او، گنجاندن چنین مکانیزمی مستلزم کارهای فنی زیادی است، از طراحی کلاهها گرفته تا جزئیات مربوط به بریدگی.
توسعهدهندگان بازی سیستم ویژهای برای این مکانیزم تدارک دیده بودند، اما در نهایت چیزی جز آشفتگی به بار نیاورد. برای مثال، از آنجایی که مخاطبها توانایی تغییر اندازه شخصیت خود را داشتند، پیادهسازی چنین مکانیزمی با چالشهای تازهای روبهرو میشد.
از سوی دیگر، مکانیزم «قطع عضو» و «خشونت» با فضای بازی در تضاد بود. دنیس مجیلونز توضیح داد که این قابلیت در دنیای Fallout 4 منطقیتر بهنظر میرسد و برای فضای غیر جدی آن مناسبتر است، اما Starfield به گونهای طراحی شده که حسی “lo-fi” و واقعگرایانه داشته باشد. او همچنین اشاره کرد که از The Expanse و Star Trek الهام گرفتند.
بنابراین، به دو دلیل مکانیزم قطع عضو از Starfield حذف شد؛ چنین مکانیزمی با فضای بازی مطابقت نداشت و اجرای آن از لحاظ فنی پیچیده و هزینهبر بود.