Starfield: مدیر بتسدا از توسعهدهندگان خواسته بود که یک باگ بسیار خاص را در بازی نگه دارند – تی ام گیم
Starfield: مدیر بتسدا از توسعهدهندگان خواسته بود که یک باگ بسیار خاص را در بازی نگه دارند – تی ام گیم
ظاهراً یکی از باگهای Starfield آنقدر سرگرمکننده بوده که مدیر استودیوی بتسدا (Bethesda) از توسعهدهندگان بازی خواسته آن را برطرف نکنند.
در مصاحبهای با GameIndustry.biz، از پیت هاینز (Pete Hines) در مورد مسائل فنیای سوال شد که عناوین بتسدا را در طول سالها و تا حدودی بدنام کردهاند. در پاسخ، او چنین میگوید: «البته اشکالاتی وجود دارد، اما آیا تجربۀ شما را از بین میبرند؟». در واقع، به نظر هاینز یک باگ موجود در بازی آنقدر سرگرمکننده بوده که ممکن است تجربه و لذت بازیکنان را افزایش دهد.
در نئون (Neon)، سیارهای کاملاً پوشیده از آب با شهری که در بالای آن قرار دارد، ما باگی داشتیم که به لطف آن، یک کوسه میتوانست سوار آسانسور شود. سپس درهای آسانسور به روی خیابان باز میشد و کوسه به بیرون سر میخورد؛ ناگهان جمعیت را میبینید که جیغ میکشند و از هر جهت شروع به دویدن میکنند، مردم فریاد میزنند و نگهبانان فرار میکنند. درست اینجاست که من با اسلحه وارد میشوم.
هاینز در ادامه میگوید:
با در نظر گرفتن کوسههایی که ممکن است در نئون وجود داشته باشند و احتمال هوشمند بودن آنها تا حد استفاده از آسانسور، میتوان اینگونه تصور کرد: «با یک ایراد فنی طرف هستیم و باید سریعاً آن را برطرف کنیم». اما من عقیدۀ دیگری داشتم و از تیم توسعهدهنده خواستم تا این باگ را از بازی خارج نکنند.
متاسفانه هاینز میگوید که تیم سازنده به بازخوردهای او توجهای نکردهاند، بنابراین بعید به نظر میرسد که در نئون یا هر جای دیگر، اثری از کوسههای عظیمالجثه پیدا کنید.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: gamesradar