گزارش: Gears 6 به صورت ۶۰ فریم اجرا خواهد شد و کیفیت بصری بینظیری را ارائه خواهد داد – تی ام گیم
گزارش: Gears 6 به صورت ۶۰ فریم اجرا خواهد شد و کیفیت بصری بینظیری را ارائه خواهد داد – تی ام گیم
جدیدترین گزارشات به ما میگویند که عنوان مورد انتظار Gears 6 به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد و کیفیت بصری بینظیری را ارائه خواهد داد.
نکات برجسته
- Gears 6 هنوز رسماً معرفی نشده است؛ اما شایعات پیرامون آن به جزئیات شگفتانگیزی اشاره دارند.
- یک منبع داخلی اکنون اشاره میکند که این بازی نرخ فریم بالا را به همراه کیفیت بصری فوقالعاده ارائه خواهد داد.
- استودیوی The Coalition از تخصص Unreal Engine خود به خوبی استفاده خواهد کرد و کیفیت و عملکرد بازی را به یک اندازه ارتقا خواهد داد.
چند سالی است که انتظارات برای Gears 6 به شدت افزایش یافته. افشاگریهای اخیر هیجانات را بسیار بالا بردهاند و ادعا میکنند بازی جلوههای بصری فوقالعادهای را ارائه خواهد داد و طی شوکیس بزرگ ایکس باکس در ماه ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. با این حال، Hellblade 2 با هدف ارائه تصاویر چشمگیر، نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را بر روی کنسولها هدف قرار میدهد. این منجر به نگرانی در مورد یک هدف مشابه برای Gears 6 شد؛ اما یکی از افراد داخلی تمام تردیدها را برطرف نمود و اشاره کرد که نرخ فریم ۶۰ نادیده گرفته نخواهد شد. مسلماً ۶۰ فریم بر ثانیه برای عناوین شوتر بسیار مهمتر است؛ زیرا هدفگیری دقیق در نرخ فریم بالاتر، راحتتر خواهد بود.
در رویداد اخیر ResetEra، شینوبی (Shinobi)، یکی از قابل اعتمادترین اینسایدرها که سابقه نشت دقیق اطلاعات را دارد، گفت که Gears 6 با نرخ پایدار ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. یکی از کاربران نگران بود و از او پرسید که آیا استودیوی The Coalition هدفی مشابه با نرخ فریم Hellblade 2 را هدف قرار میدهد؟ زیرا به نظر میرسد این موضوع برای بسیاری از بازیهای ایکس باکس رایج شده است. اینسایدر با قاطعیت پاسخ داد و گفت که هواداران باید مطمئن باشند.
نگران نباشید.
Shinobi602
این نشتها اعتماد به نفس را القا میکنند؛ زیرا استودیوی The Coalition بدون شک بهترین تیم در استفاده از موتور Unreal Engine است. Gears 6 همچنین احتمالاً با حالت چندنفره آنلاین عرضه میشود که باعث میگردد نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برای آن مهمتر از یک عنوان تکنفره باشد. در حالی که بازیهای گذشته نرخهای فریم متفاوتی را برای حالتهای تکنفره و چندنفره ارائه میکردند، به نظر نمیرسد The Coalition این مسیر را دنبال کند. در مجموع، به نظر میرسد که این بازی، ویترین فناوری نسل بعدی Microsoft خواهد بود که برای مدت طولانی مورد نیاز بوده است.
Hellblade 2 مورد تحسین قرار گرفته و بسیاری ادعا میکنند که دارای تصاویر فوقالعاده زیبایی است. با این حال، اگر بگوییم که اعلام ۳۰ فریم بر ثانیه بودن بازی تا حدودی انتظارات را از بین نبرد، دروغ گفتهایم. Microsoft زمان زیادی را صرف ایجاد سختافزاری کرد که در نهایت نسبت به رقبای خود برتر بود. دیدن ایکس باکس سری ایکس با بازیهای ۳۰ فریم برای سومین بار در یک سال شرمآور است. خوشبختانه، به نظر میرسد که استودیوی The Coalition این رویه را تغییر خواهد داد. با توجه به اینکه Gears 6 سعی میکند کیفیت و پرفورمنس را به طور همزمان متعادل نگه دارد، ممکن است بازی برای مدتی از راه نرسد. با این حال، هنگام رونمایی احتمالی در ماه ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد ۱۴۰۳)، استودیو ممکن است بخواهد تریلر یا تیزری از بازی را در اختیار طرفداران قرار دهد.