Remedy: ریمیک Max Payne به نقطه عطف رسیده است – تی ام گیم
Remedy: ریمیک Max Payne به نقطه عطف رسیده است – تی ام گیم
بخشی از آخرین گزارش مالی Remedy Entertainment که به سهامداران شرکت ارائه شده، شامل گزارشی از روند توسعه Max Payne Remake میشود. آخرین خبری که از Remedy در مورد Max Payne Remake به دست ما رسید، در ماه اوت بود که در آن مشخص شد ریمیک Max Payne و ۲ در قالب یک بسته عرضه خواهند شد و این بسته دوگانه در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ وارد فاز تولید شده است.
فاز تولید (Full Prodcution) در استودیوی Remedy معمولا با حدود ۲۰۰ توسعهدهنده و طی ۱ تا ۲ سال به پایان رسیده و در نهایت وارد فاز آلفا میشود.
مدیرعامل استودیو آقای ترو ویرتالا (Tero Virtala) در این باره گفت:
تیم توسعه در تلاش بوده تا پروژه را به حالتی برساند که کارا و قابل تجربه است.
در گزارش جدید منتشر شده، ویرتالا گفت که هزینههای این شرکت به دلیل توسعه Control 2 و Max Payne 1&2 Remake افزایش یافته است، اما Rockstar همچنان به طور کامل بودجه ریمیک عناوین Max Payne و Max Payne 2 را تامین میکند.
ویرتالا با بیان این موضوع که ریمیک عناوین Max Payne و Max Payne 2 در حال پیشرفت مداوم بوده و تیم توسعه به کار خود ادامه میدهد، خاطرنشان کرد که پروژه به نقاط عطف مهمی نیز رسیده است.
شفافیت Remedy همیشه قابل تحسین است. پس میتوانیم مطمئن باشیم که تاکنون این دو ریمیک طبق برنامه پیش رفته و بیش از ۳ ماه است که وارد فاز تولید شدهاند.
Remedy به تازگی از اولین بازی چندنفره خود با عنوان FBC: Firebreak رونمایی کرده که قرار است در سال ۲۰۲۵ منتشر شود. ریمیک دو نسخه اول مکس پین و Control 2 تیمهای جداگانهای دارند.
احتمالا در فوریه ۲۰۲۵ اطلاعات جدیدتری از بازسازی عناوین ماندگار Max Payne و Max Payne 2 دریافت کنیم.