بازی Perfect Dark با استفاده از فناوری MetaHuman ساخته میشود – تی ام گیم
بازی Perfect Dark با استفاده از فناوری MetaHuman ساخته میشود – تی ام گیم
طبق اطلاعات صفحهی LinkedIn انیماتور فنی ارشد اینیشتیو (The Initiative)، سازندگان Perfect Dark از فناوری MetaHuman آنریل انجین ۵ (Unreal Engine) بهره میبرند.
فیل راجرز (Phil Rogers)، رئیس کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) و ادیوس موترئال (Eidos Montreal)، سال گذشته اعلام کرده بود که فرآیند ساخت Perfect Dark عالی پیش میرود. با این حال، مایکروسافت (Microsoft) و اینیشتیو تا کنون جزئیات چندانی را از بازی منتشر نکردهاند؛ اتفاقی که شاید دلیلی باشد بر درستی شایعهی به مشکل برخوردن گروه سازنده در فرآیند توسعه. البته، از نظر فناوریهای به کار رفته در ساخت بازی، به نظر میرسد که استفادهی چشمگیری از آنریل انجین ۵ صورت گرفته باشد.
اطلاعات صفحهی LinkedIn تایلر تورناک (Tyler Thornock) که انیماتور فنی ارشد اینیشتیو به حساب میآید، از استفادهی سازندگان از چهرههای Meta Human و دگردیسی اعضای بدن مدلها، به خصوص دستهایشان، خبر میدهد. تورناک در توسعهی بستر RBF ای الحاقی و سادهسازی شده نیز با Humain که تولیدکنندهی استخوانبندیهای چهره و بدن مدلها برای انیمیشن محسوب میشود، همکاری کرده است.
فناوری MetaHuman از زمان معرفی تا کنون توانمندیهای بالقوهی فوقالعادهای را نوید داده است. نمونهای از آن نیز در تریلر اخیر Senua’s Saga: Hellblade 2 که به انیمیشنهای چهره میپرداخت، قابل مشاهده است. تغییر شکل بدن شخصیتها نیز جالب به نظر میرسد، اما باید برای مشاهدهی چگونگی تأثیر آن بر گیمپلی بازی صبر کرد.
بازی Perfect Dark در تاریخی نامشخص برای رایانههای شخصی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.