بازی Marvel’s Blade احتمالا با موتور Void Engine ساخته میشود – تی ام گیم
بازی Marvel’s Blade احتمالا با موتور Void Engine ساخته میشود – تی ام گیم
بازی اکشن-ماجراجویی و ابرقهرمانی استودیوی Arkane و شرکت Microsoft، یعنی Marvel’s Blade، احتمالاً با استفاده از موتور بازیسازی Void Engine ساخته میشود.
با توجه به پروفایل لینکدین نیاشا کاراتا (Nyasha Karata)، برنامهنویس اصلی گیمپلی در استودیوی Arkane، به نظر میرسد این استودیو در حال توسعه Marvel’s Blade با موتور Void Engine و استفاده از C++ به عنوان زبان اصلی برنامهنویسی است. کاراتا مسئولیت طراحی و پیادهسازی مکانیکها، سیستمها و ویژگیهای گیمپلی بازی Marvel’s Blade را بر عهده دارد. او با طراحان همکاری میکند تا تصورات خلاقانه را به سیستمهای گیمپلی کاربردی تبدیل کند.
این اولین باری نیست که در رزومه یک توسعهدهنده در Arkane Lyon به موتور Void Engine اشاره میشود. این استودیو دو پروژه اخیر خود، یعنی Dishonored 2 و Deathloop، را با Void Engine توسعه داده است. هیچ نشانهای وجود ندارد که تیم توسعه این موتور را کنار گذاشته باشند و به سراغ جایگزینی مانند Unreal Engine 5 رفته باشند. با این حال، باید هرگونه شایعه و حدس و گمان را تا زمانی که از طریق کانالهای رسمی تایید نشده است، با احتیاط پذیرفت.
پیش از این، نمایه لینکدین دانا نایتینگل (Dana Nightingale)، مدیر کمپین Marvel’s Blade در استودیوی Arkane، فاش کرد که توسعه بازی در اوایل ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) آغاز شده است. نایتینگل رهبر تیم طراحی بازی و کمپین آن است. اطلاعات زیادی در مورد Marvel’s Blade به جز اینکه یک بازی اکشن سومشخص خواهد بود، در دست نیست. این اولین تجربه سومشخص استودیوی Arkane است؛ زیرا در گذشته تنها روی عناوین اکشن اولشخص کار کرده.
برای کسانی که با این شخصیت آشنا نیستند، بلید که با نام اریک کراس بروکس نیز شناخته میشود، یک شخصیت خیالی در دنیای مارول است. بلید که توسط Marv Wolfman و Gene Colan خلق شد، ابتدا به عنوان یک شخصیت فرعی در The Tomb of Dracula شماره ۱۰ (ژوئیه ۱۹۷۳) ظاهر گشت و سپس به شخصیت اصلی خط داستانی خود تبدیل شد. بلید به حذف خونآشامها از جهان میپردازد و از فیزیولوژی منحصربهفرد خود به عنوان یک شکارچی خونآشام استفاده میکند.
منبع: TwistedVoxel