عضو سابق دایس: Battlefield 2042 هرگز شانس زیادی برای عالی بودن نداشت – تی ام گیم
عضو سابق دایس: Battlefield 2042 هرگز شانس زیادی برای عالی بودن نداشت – تی ام گیم
یواکیم بودین (Jokim Bodin)، یکی از توسعهدهندگان سابق استودیوی دایس (DICE)، اخیراً به صحبت در مورد بازی Battlefield 2042 پرداخته است.
بازی Battlefield 2042 این روزها با ایجاد تغییراتی در طراحی نقشه، مدیریت گروه، بازگشت کلاسها و موارد دیگر در وضعیت بهتری نسبت به زمان عرضه قرار دارد. با این حال اثر مذکور در زمان انتشار از مشکلات و باگهای متعددی رنج میبرد و این امر موجب شد در روزهای ابتدایی عرضه، بیش از ۲۶۰۰۰ نقد منفی توسط کاربران استیم برای آن ثبت شود.
Battlefield 2042 در کنار ویژگیهای از دست رفته و تصمیمهای عجیب در طراحی، از باگهای متعدد، مشکلات سرور و مشکلاتی در تعادل سلاح رنج میبرد. Joakim Bodin، مهندس ارشد نرمافزار سابق استودیوی دایس که اکنون در شرکت اپیک گیمز (Epic Games) به عنوان یک مهندس ارشد پشتیبان کار میکند، اخیراً با انتشار پستی در توییتر خود اشاره کرده است که بازی مذکور هرگز شانس زیادی برای عالی بودن در زمان عرضه نداشته است.
این بازی موارد تکراری زیادی داشت و هرگز شانس زیادی برای عالی بودن در زمان عرضه نداشت. با این وجود، به سختی تلاش کردیم تا Battlefield 2042 دارای پشتیبانی کامل در کراس پلی و بخش پیشرفت باشد و سیستمهای آنلاین آن عناوین آینده را به خوبی پشتیبانی خواهند کرد.
گزارشهای مربوط به مشکلات Battlefield 2042 کمی قبل از انتشار آن منشتر شد و تام هندرسون (Tom Hendeson) گزارشی در مورد چگونگی شروع این پروژه به عنوان یک عنوان بتل رویال ارائه نمود. گفته میشود که مدیریت به اندازه کافی به پروژه متعهد نبوده است. طبق گزارش ها، بخش Specialists با دریافت منفی نیز به دلیل علاقه تیم مدیریت به این بخش در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2019، به عنوان مذکور اضافه شدند.
پس از انتشار Battlefield 2042، رویکرد الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در خصوص این مجموعه تغییر کرد. در همین راستا، این شرکت چند استودیو برای ساخت عناوین مختلف Battlefield مشخص کرد و همچنین وینس زامپلا (Vince Zampella)، مدیر عامل ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) به عنوان مدیر جدید فرنچایز Battlefield انتخاب شد.
با وجود آنکه هنوز بازی جدیدی از سری Battlefield معرفی نشده است، اما استودیوی Ridgeline Games (با رهبری مارک لتو، یکی از خالقان فرنچایز Halo) روی ساخت یک بازی داستانی از این مجموعه کار میکند. همچنین استودیوی ریپل افکت (Ripple Effect) عنوان جدیدی از سری Battlefield در دست توسعه دارد. مدتی پیش نیز اعلام شد که ساخت بازی Battlefield Mobile لغو شده است.