اخبار روز

مدیر فنی سابق راکستار: بازی Agent شبیه جیمز باند و خطی‌تر از GTA بود – تی ام گیم

  • مدیر فنی سابق راکستار: بازی Agent شبیه جیمز باند و خطی‌تر از GTA بود – تی ام گیم

    «Agent بیش از یک سال در حال توسعه بود، اما آنطور که ما انتظار داشتیم پیشرفت نمی‌کرد. راکستار آن را کنار گذاشت تا روی Grand Theft Auto 5 تمرکز کند».

    تبلیغات

    بازی Agent از شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) را به خاطر دارید؟ این محصول که در سال ۲۰۰۷ برای پلی استیشن ۳ معرفی شد، به عنوان یک بازی اکشن-مخفیانه در دوران جنگ سرد مطرح گشت، اما در نهایت، علامت تجاری آن از وبسایت توسعه‌دهنده حذف شد. با این حال، جزئیات تازه‌ای به لطف اظهارات جدید مدیر فنی سابق راکستار، اوب ورمیج (Obbe Vermeij)، که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۹ برای شرکت مذکور کار می‌کرده، در دسترس است.

    او خاطرنشان کرد که پس از Grand Theft Auto: San Andreas، تیم سازنده می‌خواستند کار متفاوتی انجام دهند.

    شعبه سن دیگو در حال کار بر روی یک بازی به سبک جیمز باند بود. رئیس سابق تیم شمالی، لزلی بنزیس (Leslie Benzies)، مایل بود کاری در این رابطه انجام دهد. ما یک دمو از بازی مورد بحث را آماده داشتیم که شامل انجام کارهای جاسوسی در سن آندریاس می‌شد. فکر می‌کنم یک گلایدر و یک ماشین را نیز می‌توانستید به زیردریایی یا چیز دیگری تبدیل کنید.

    این پروژه به اندازه کافی استودیوهای سن دیگو و نیویورک را تحت تاثیر قرار داد تا کار روی آن آغاز شود. با این حال، توسعه Grand Theft Auto 4 نیز در حال شروع شدن بود. ایده این بود که تیم شمال تقریباً به دو نیم تقسیم شود. نیمی از ما روی Grand Theft Auto 4 و نیمی دیگر روی Agent کار می‌کردیم.

    بازی جاسوسی مورد بحث که در داخل به نام جیمی (Jimmy – نسخه اسکاتلندی جیمز) شناخته می‌شد، خطی‌تر از Grand Theft Auto بود و در مکان‌هایی مانند یک شهر مدیترانه‌ای فرانسوی، یک پیست اسکی سوئیسی، قاهره و … جریان داشت. می‌توان گفت با یک اثر کلاسیک از جیمز باند طرف بودیم. حال و هوای بسیار باحالی داشت. تیم بیش از یک سال روی آن کار کرد، اما آنطور که ما انتظار داشتیم پیشرفتی حاصل نشد.

    اجتناب‌ناپذیر بود که در نهایت، کل شرکت مجبور به تمرکز کامل بر Grand Theft Auto 5 شود. ما سعی کردیم بازی را به گونه‌ای پیش ببریم که بخش عمده‌ای از آن قبل از تماس شعبه نیویورک تکمیل شده باشد. ما یک مرحله کامل (احتمالاً مرحله مربوط به شهر قاهره) را حذف کردیم.

    اوب ورمیج (Obbe Vermeij)

    در نهایت، جیمی «به عنوان یک عامل حواس‌پرتی» در نظر گرفته شد و از دستور کار شرکت حذف گشت. اوب معتقد است که استودیوی دیگری در راکستار توسعه آن را بر عهده گرفت، اما هرگز تکمیل نشد. با این وجود، شنیدن در مورد آنچه که می‌توانست باشد جالب است.

    راکستار گیمز در حال حاضر بر روی Grand Theft Auto بعدی کار می‌کند که اولین تریلر خود را در اوایل ماه دسامبر (۱۰ تا ۲۰ آذر) دریافت خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌های تیک-تو (Take-Two)، بازی مورد بحث می‌تواند تا قبل از آوریل سال ۲۰۲۵ (فروردین ۱۴۰۴) منتشر شود.


    نظر شما در این باره چیست؟

    lul-bookMehran.BaMetallman33NimaLa walkeria (Wotan)BATMANDADDY PARTiSANOld_axeArthur morganSON OF EAmeysambMahdikarma(دازای)فرشته‌ی نگهبان دربار راک‌استار گیمزهادی صفائیEzio: Member of Old Gods of AsgardDrogonSUBGIGlitchhhراستین کولهMatin Barkatmore

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا