بازی Elden Ring سود بخش گیمینگ کادوکاوا را بیش از 1,100 درصد افزایش داده است – تی ام گیم
بازی Elden Ring سود بخش گیمینگ کادوکاوا را بیش از 1,100 درصد افزایش داده است – تی ام گیم
بازی Elden Ring که در اوایل سال 2022 منتشر شد، توانسته است سود بخش گیمینگ شرکت کادوکاوا (Kadokawa) را بیش از 1,100 درصد افزایش دهد.
آخرین بازی منتشر شده از سوی فرام سافتور (From Software)، خالق سری Dark Souls و بازی Sekiro: Shadows Die Twice، توانست تا ماه آگوست 16.6 میلیون نسخه بفروشد و باعث غافلگیری همگان شود، اما فرام سافتور تنها مجموعهای نیست که از این فروش سود میبرد.
کمپانی مادر این استودیو، کادوکاوا، روز گذشته در گزارش مالی سهماهۀ دوم 2022 به سودآوری خیرهکنندۀ Elden Ring اشاره کرد. طبق اعلام رسمی بخش گیمینگ این شرکت، به لطف بازی مذکور، سود خالص آنها 1,116.8 درصد رشد داشته است. به عبارت دیگر، Elden Ring به تنهایی بیش از 10 برابر سال گذشته سود به همراه آورده است. آنها امسال 7.592 میلیارد ین دلار سود عملیاتی داشتهاند؛ در حالی که این مقدار سال گذشته 623 میلیون ین بود.
سودآوری و عملکرد خیرهکنندۀ Elden Ring به سرمایهگذاری سونی و تنسنت در سهام فرام سافتور نیز منجر شد. احتمالاً شاهد گسترش این IP به سینما، انیمه یا لایو اکشن نیز خواهیم بود.
نظر شما در این باره چیست؟