اخبار روز

نویسنده ارشد بتسدا: Starfield از ۳ فرنچایز برتر ما بوده و در کنار Elder Scrolls و Fallout قرار می‌گیرد – تی ام گیم

  • نویسنده ارشد بتسدا: Starfield از ۳ فرنچایز برتر ما بوده و در کنار Elder Scrolls و Fallout قرار می‌گیرد – تی ام گیم

    طراح و نویسنده ارشد بتسدا از بازی Starfield به عنوان یکی از پرچم‌داران سه‌گانه این استودیو یاد کرده و اعتقاد دارد که این عنوان در حال «جذب مخاطبان خاص خود است».

    تبلیغات

    در مصاحبه با وب‌سایت GamesRadar، طراح ارشد و سردبیر نویسندگان استودیوی بتسدا، امیل پاگلیارولو (Emil Pagliarulo)، اذعان داشت که این عنوان علمی تخیلی جاه‌طلبانه، از لحاظ طراحی «محبوبیت و ویژگی‌های خاص خود را داشته و در کنار عناوینی مانند Fallout و Elder Scrolls قرار می‌گیرد».

    بدون شک، در نظر برخی از طرفداران، Starfield به دلیل برخی تغییراتی که در فرمول محبوب بتسدا ایجاد می‌کند، نتوانسته در سطح عناوین قبلی قرار بگیرد و مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته است، اما ظاهراً یکی از سازندگان بر این باور است که بازی همان چیزی است که استودیو به ساخت آن شهرت دارد. او در این باره گفت:

    درست است که Starfield جهانی خاص را به مخاطب ارائه می‌دهد و ممکن است به مذاق همگان خوش نیاید، ولی این واقعیت که ما توانستیم یک آی‌پی جدید را از صفر ساخته و به عنوان یک تجربه خاص آن را عرضه کنیم، شگفت‌انگیز است. من نمی‌خواهم بگویم که استارفیلد از عناوین دیگر بهتر یا بدتر است، اما همان ترکیب عجیب و محبوب بتسدا به شمار می‌رود: مخلوطی از واقع‌گرایی، اکشن و نقش‌آفرینی.

     البته، وی قبول داشت که Starfield «کمی متفاوت از دیگر عناوین نقش‌آفرینی بتسدا» است. برای مثال، تغییر سبک از خلق جهانی پر جزئیات مانند اسکایریم تا دنیایی خلق شده به صورت شانسی و رندوم، از بزرگ‌ترین این تغییرات به شمار می‌آید؛ اما او همچنان عقیده دارد که این تفاوت، موجب جذب طرفدار به این عنوان شده است. او باور دارد که «Starfield در حال جذب مخاطبان خاص خود است».

    نویسنده ارشد بتسدا: Starfield از ۳ فرنچایز برتر ما بوده و در کنار Elder Scrolls و Fallout قرار می‌گیرد - تی ام گیم

    صرف‌ کردن سال‌های طولانی برای خلق یک اثر جدید، آن هم زمانی که انتظارات طرفداران برای بازی The Elder Scrolls 6 بر شانه استودیو سنگینی می‌کرد، ریسک بزرگی به شمار می‌رفت، اما از نظر طراح ارشد استودیو، این ریسک‌پذیری در نهایت باعث شد تا بتسدا بتواند سه ستون متفاوت و مستحکم برای تکیه‌ کردن داشته باشد. وی در ادامه افزود:

    بتسدا در گذشته با نام کارخانه ساخت Elder Scrolls شناخته می‌شد، سپس بازی Fallout هم به عناوین ما اضافه شد. حال با عرضه Starfield ، ما سه بازی بزرگ و پرچم‌دار در اختیار داریم.

     در ادامه، امیل پاگلیارولو با اشاره به سخنان تاد هاوارد (Todd Howard) درباره برنامه بتسدا در گسترش سالانه و مستمر استارفیلد، اعتقاد داشت که بازی در ابتدای راه خود قرار دارد. همچنین، وی در انتهای این مصاحبه، اعلام کرد که «استارفیلد در بسیاری از جهات، یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده توسط بتسدا است».

    HTremblerاحسان بی طرفبهزاد سالمیپروفسور بی سوادRoozbehFocusHELLO.BROTHERSjohn117Armanبدون‍ تعصبboy gamerGoodعرض MashعایخیSeraآریاSirMagAssLoganBlack SwordsmanViborocrystal skyGorbe pakatySaruman

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا