اخبار روز

Bethesda تلاش می‌کند تا در مدت زمان کوتاه‌تر بازی‌های بیشتری عرضه کند – تی ام گیم

  • Bethesda تلاش می‌کند تا در مدت زمان کوتاه‌تر بازی‌های بیشتری عرضه کند – تی ام گیم

    تاد هاوارد (Todd Howard)، رئیس Bethesda Studios، اعلام کرده است که این استودیو در حال کار روی راه حل‌هایی برای کاهش فاصله زمانی بین انتشار بازی‌های خود است.

    تبلیغات

    استودیوی بازی‌سازی بتسدا پس از انتشار بازی Starfield در سال گذشته، تمرکز خود را به The Elder Scrolls 6 معطوف کرده. این بدان معنی است که به احتمال زیاد ساخت دنباله بازی Fallout 4 که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، سال‌های زیادی طول خواهد کشید.

    هاوارد طی مصاحبه‌ای در روز دوشنبه، پیرامون انتظار طولانی بین بازی‌های جدید بتسدا صحبت کرد:

    فکر می‌کنم یکی از آن چیزهایی باید روی آن تمرکز کنیم این است که ساخت این بازی‌ها زمان زیادی می‌برد. بدیهی است که باید اطمینان حاصل کنیم آن‌ها از بالاترین کیفیت برخوردار باشند اما همچنین باید به دنبال راه‌هایی برای افزایش خروجی خود نیز باشیم زیرا ما نمی‌خواهیم مدت زمان زیادی برای انتشار بازی صبر کنیم. درست است؟ این هرگز برنامه ما نیست. هر چند که می‌خواهیم مطمئن شویم همه چیز را به درستی انجام می‌دهیم.

    پس از انتشار موفق سریال تلویزیونی Fallout آمازون، به نظر می‌رسد این فرنچایز محبوب‌تر از همیشه شده. از هاوارد پرسیده شد که آیا این امر باعث شده است که بتسدا به فکر همکاری با توسعه‌دهندگان خارجی بیفتد؟ مثلاً، برای ساخت عناوین فرعی غیرشماره‌دار مانند Fallout: New Vegas از Obsidian، کمک بگیرد. او در پاسخ گفت:

    می‌توانم بگویم که ما همیشه چنین گفت‌وگوهایی داشته‌ایم. ما کارهای زیادی برای مجموعه Fallout انجام دادیم. شاید به نظر برسد که بازی جدید بزرگی منتشر نشده است اما ما محتوای جدیدی را برای Fallout 76 به مناسبت پخش سریال Fallout ساختیم. Fallout 76 تابستان امسال با Skyline Valley، یک نقشه گسترده و واقعاً عالی خواهد داشت.

    بنابراین، ما به آنچه که با فرنچایز انجام می‌دهیم نگاه می‌کنیم و می‌گوییم آیا هنوز نسبت به مسیر پیش روی خود برای فرنچایز Fallout احساس خوبی داریم؟ فصل ۲ کِی اتفاق می‌افتد؟ ما روی موبایل چه کار باید بکنیم؟ با Fallout 76 چه کنیم؟ این‌ها را کی منتشر کنیم؟

    و دوباره می‌گویم، اگر می‌توانستم با یک بشکن همه آن‌ها را آماده کنم، این کار را انجام می‌دادم اما نکته اصلی این است که چگونه آن‌ها را با سطح بالای کیفیت ارائه کنیم که همیشه این مسئله مهم‌ترین چیز است.

    bethesda fallout 76

    طبق گزارش‌ها، پس از انتشار New Vegas، بتسدا چندین پیشنهاد از Obsidian برای توسعه بازی‌های بیشتر سری Fallout و همچنین اسپین‌آف‌های The Elder Scrolls را رد کرده است. این موضوع را کریس آولون (Chris Avellone)، یکی از بنیان‌گذاران استودیو و مدیر ارشد سابق بخش خلاقیت، بیان کرده است.

    حصینGidoraDream in Red (Playstation T)HELLO.BROTHERSHamidReza

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا