اخبار روز

درخواست اوکراین از پلی استیشن و ایکس باکس برای توقف پشتیبانی در روسیه – تی ام گیم

  • درخواست اوکراین از پلی استیشن و ایکس باکس برای توقف پشتیبانی در روسیه – تی ام گیم

    با توجه به تجاوز کشور روسیه به خاک اوکراین، معاون نخست وزیر این کشور از پلی استیشن و ایکس باکس درخواست کرده تا توقف خود را به صورت موقت در روسیه و بلاروس متوقف کنند.

    معاون نخست وزیر کشور اوکراین، آقای میخایلو فدروف (Mykhailo Fedorov)، در نامه‌ای باز در توئیتر از پلی استیشن و ایکس باکس خواسته تا تمام حساب‌های کاربری روسیه و بلاروس را به صورت موقت بلاک کنند. او هم‌چنین از این دو شرکت خواسته تا حضور گیمرهای روسیه و بلاروس در مسابقات بین‌المللی موقتا متوقف شود. در پیامی به ایکس باکس و پلی‌استیشن، فدروف نوشت:

    خطاب به تمام شرکت‌های توسعه‌ی بازی و مسابقات ورزش الکترونیکی، کشور روسیه به کشور من حمله‌ای نظامی کرده است! تصور کنید که در سال 2022 و در قلب اروپا چنین اتفاقی بیفتد. ما به پشتیبانی شما نیاز داریم. در سال 2022 فناوری احتمالا بهترین پاسخ به موشک‌ها و تانک‌ها است. من مطمئنم که شما تمام توان خود را خواهید گذاشت تا از اوکراین محافظت کنید. ما مطمئنیم که چنین اعمالی مردم روسیه را مجاب خواهد کرد تا در مقابل تجاوز کشور خود بایستند.

    فدروف علاوه بر پلی استیشن و ایکس باکس، از Riot Games ،Ubisoft و Electronic Arts هم خواست تا دفاتر خود در روسیه را تعطیل کنند. سونی و مایکروسافت هنوز به این پیام واکنش نشان نداده‌اند. با این حال صنعت بازی‌های ویدیویی به جنگ در اوکراین واکنش نشان داده است. در سینما هم شرکت‌هایی مثل برادران وارنر فیلم‌های جدید خود مثل The Batman را در روسیه نمایش نخواهند داد.

    IRGCMilad8techKratosRedgurdIlya gamerAmirboldThe Cat Ladyاریالبخند جوکرMichaelMEYSAMB300SquatlatexQRCEllieVito scalettaRezaah1372مرد شیش تیغ مرئی.جبار سینکmore

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا