یکی از کارگردانهای بازی Skull and Bones از یوبیسافت جدا شد – تی ام گیم
یکی از کارگردانهای بازی Skull and Bones از یوبیسافت جدا شد – تی ام گیم
بازی Skull and Bones که مدت زمان زیادی در توسعه قرار دارد، اخیراً یکی از کارگردانهای خود را از دست داده است.
آقای آنتونی هنری (Antonie Henry)، که طبق اطلاعات پروفایل لینکدین از سال 2014 در دو بخش در استودیوی یوبیسافت سنگاپور (Ubisoft Singapore) مشغول به کار بوده است، با انتشار پیامی در ماه جاری میلادی، جدایی خود را از این شرکت اعلام کرد.
خداحافظ یوبی سافت! پس از نزدیک به 15 سال فعالیت، امروز آخرین روز کاری من در این شکرت بود. من از افرادی که با آنها ملاقات کردم و چیزهایی که به صورت حرفهای و شخصی برای من به ارمغان آوردند، سپاسگزاری میکنم. امیدوارم بتوانم اندکی از لطفهای شما را جبران کنم.
بازی Skull and Bones اولین بار در جریان رویداد E3 2017 معرفی شد. با این وجود، اثر مذکور مشکلات مختلفی از نظر توسعه مواجه گردید و این امر موجب شد تا این از ابتدا احیا شود. این بازی توسط استودیوی یوبیسافت سنگاپور مراحل ساخت خود را طی میکند.
شرکت یوبیسافت در سپتامبر 2020 اعلام کرد که مسیر جدیدی را برای بازی Skull and Bones در نظر گرفته است. در همین راستا، خانم الیزابت پلن (Elizabeth Pellen)، مدیر ایدهپرداز جدید این اثر، اعلام کرد که تیم توسعهدهنده رویاها و جاهطلبیهای زیادی را برای این بازی در نظر دارد. او ابراز امیدواری کرد که در سال 2021 اخبار و اطلاعات جدیدی از این عنوان ارائه شود.
با این حال، یوبیسافت در بهار گذشته اعلام کرد که بازی Skull and Bones با تاخیر مواجه شده و این اثر حداقل تا آوریل 2022 میلادی منتشر نخواهد شد. هر چند پس از این خبر، برخی از شایعات به عدم انتشار این بازی در سال 2022 اشاره کردند. در هر صورت، فعلاً هیچگونه اطلاعات جدیدی از این بازی در دسترس قرار ندارد.