آپدیت ۴.۰۳ بازی The Witcher 3: Wild Hunt امروز منتشر میشود – تی ام گیم
آپدیت ۴.۰۳ بازی The Witcher 3: Wild Hunt امروز منتشر میشود – تی ام گیم
آپدیت جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt که امروز منتشر میشود یک ماد جدید و قابلیت استفاده خودکار از Oilها را به بازی اضافه میکند. پشتیبانی از فناوری Super Sampling پردازندههای Intel Xe هم قرار است به بازی اضافه شود، اما بازیکنان دیگر قادر به خوردن و نوشیدن زیر آب نخواهند بود.
استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) امروز یک آپدیت جدید را برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt روی کنسولهای پلی استیشن، ایکس باکس و پلتفرم PC عرضه خواهد کرد. بازیکنان نینتندو سوییچ باید کمی بیشتر منتظر بمانند و این توسعهدهنده امیدوار است که این آپدیت را در ماههای آتی برای نسخه سوییچ بازی منتشر کند. همچنین تایید شده که سیستم ادغام فایل سیو بازی روی سوییچ با سیستم Cross-progression آپدیت ۴.۰۰ جایگزین خواهد شد.
در مورد تغییرات آپدیت ۴.۰۳ بازی هم باید گفت که این آپدیت مشکل پریدن سایههای Ray-Tracing روی پوشش گیاهی را رفع میکند. سایههای سیاهی که روی لبه اشیا به هنگام فعال و غیر فعال کردن Ray-Tracing ظاهر میشوند هم از بین رفتهاند. عملکرد فنی بازتابهای Ray-Tracing و Global Illumination هم بهبود یافته و پشتیبانی از فناوری Super Sampling پردازندههای Intel Xe هم حالا در دسترس است.
ماد Sergeanur’s Next Gen Script Fixes هم به پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC اضافه شده است و یک گزینه جدید برای استفاده خودکار از Oilها در بازی موجود است. به علاوه دیگر قادر به خوردن غذا یا نوشیدن چیزی جز Potionها زیر آب نخواهید بود. شما میتوانید در ادامه جزئیات کامل این آپدیت را مطالعه کنید.
بازی The Witcher 3: Wild Hunt در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC در دسترس است.
تغییرات آپدیت ۴.۰۳ بازی The Witcher 3: Wild Hunt
مخصوص PC
- مشکلی که باعث میشد سایههای Ray-Tracing روی پوشش گیاهی با توجه به موقعیت و زاویه گرالت بپرند رفع شده است.
- مشکلی که باعث میشد فعال و غیر فعال کردن بازتابها و سایههای Ray-Tracing منجر به ظاهر شدن سایههای سیاه در لبه اشیا شود رفع شده است.
- مشکلی که باعث میشد نسخه DirectX 11 بازی روی برخی از کارتهای گرافیک AMD کرش کند رفع شده است.
- پشتیبانی از فناوری Super Sampling روی پردازندههای Intel Xe به بازی اضافه شده است.
- بهبود عملکرد بازی به هنگام فعال کردن بازتابها و سایههای Ray-Tracing.
مخصوص کنسول
- پاپ-آپ Cross Progression حالا به درستی نشان میدهد که کدام حساب کاربری وارد شده است.
- مشکلی که باعث میشد بازی به هنگام ذخیره خودکار روی کنسولهای نسل بعدی فریز کند رفع شده است.
- مشکلی که باعث میشد عملکرد بازی به هنگام استفاده از Witcher Senses در Novigrad و Beauclair ضربه ببیند رفع شده است.
بصری – مخصوص کنسولهای نسل بعدی و PC
- رنگ تارهای عنکبوت دیگر به هنگام فعال کردن Ray-Tracing و تغییر زاویه دوربین تغییر نخواهد کرد.
- Through Time and Space – مشکلی که باعث میشد رنگ مه در Poisoned Valley به جای سفید صورتی باشد رفع شده است.
- مشکلی که باعث میشد برخی بافتها روی شخصیتها در کاتسینها به صورت کامل رندر نشود رفع شده است.
Questها و گیمپلی – مخصوص کنسولهای نسل بعدی و PC
- ماد Next Gen Script Fixes ساخته شده توسط Sergeanur به بازی اضافه شده است.
Questها و گیمپلی – تمام پلتفرمها
- گزینه استفاده خودکار از Oilها به بازی اضافه شده است.
- In the Eternal Fire’s Shadow – موسیقی متن این Quest دیگر پس از تکمیل آن پخش نخواهد شد. برای بازیکنانی که این مشکل را تجربه کردهاند، احتمالا ورود به Novigrad یا Oxenfurt برای رفع آن ضروری خواهد بود.
- به جز Potionها و Decoctionها، حالا خوردن و نوشیدن زیر آب برای گرالت ممکن نیست. تیم توسعه بازی تصمیم گرفته که خوردن گوشت گریل شده زیر آب کمی غیر واقعی است.