اخبار روز

بازی جدید Layers of Fears نسخه سوم این فرنچایز محسوب نمی‌شود – تی ام گیم

  • بازی جدید Layers of Fears نسخه سوم این فرنچایز محسوب نمی‌شود – تی ام گیم

    تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی جدید Layers of Fears اخیراً به ارائه‌ی اطلاعات و جزئیات جدیدی از این اثر ترسناک پرداخته‌اند.

    تبلیغات

    استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) در حال حاضر روی توسعه‌ی بازی‌های Silent Hill 2 Remake و Layers of Fears کار می‌کند. نسخه جدید Layers of Fears دنباله‌ای بر شماره‌های اول و دوم این مجموعه به شمار می‌رود و بر پایه‌های آن دو اثر استوار است، اما سازندگان اخیراً در مورد اینکه چرا به این بازی جدید Layers of Fears 3 گفته نمی‌شود، صحبت کرده‌اند.

    آنا جاسینسکا (Anna Jasińska)، مدیر ارشد بازاریابی استودیوی بلوبر تیم، در مصاحبه با وب‌سایت DreadXP، در خصوص ارتباط بازی جدید Layers of Fears با نسخه‌‌های قبلی این مجموعه و اینکه چرا نسخه‌ی سوم محسوب نمی‌شود، توضیحاتی را ارائه داد.

    مدیر بازاریابی بلوبر تیم در این باره اظهار داشت:

    این بازی جدید Layers of Fears 3 نیست و ما به یک نام کاملاً جدید رسیده‌ایم. ظرافت‌های جزئی در املا به طور ظریفی به ما اشاره می‌کند که چیز تازه‌ای در راه است.

    Layers of Fears یک مفهوم کاملاً جدید از بازی‌های ویدیویی است. این اثر بهترین عناصر بازی‌های Layers of Fear 1 و Layers of Fear 2 را با مکانیک‌های جدید گیم‌پلی ترکیب می‌کند و دارای داستانی کاملاً جدید است که قبلاً دیده نشده بود. ما بهترین موارد را در این بازی جمع‌آوری نموده‌ایم و یک داستان نهایی و فراگیر برای کل فرنچایز ایجاد کردیم. چنین چیزی قبلاً در صنعت بازی اتفاق نیفتاده است و ما آن را یک بازنگری می‌نامیم.

    وی در ادامه گفت:

    خط داستانی جدید و گیم پلی تند در انتظار بازیکنان و طرفداران قدیمی مورد دوم را به وضوح خواهند دید. روایت ارتباطی بین نسخه‌های اول و دوم توسط بازیکنانی که با این دو بازی آشنا هستند، احساس می‌شود زیرا مشاهده می‌‌کنند که چگونه داستان‌های به ظاهر نامرتبط در هم آمیخته می‌شوند.

    بخش‌های جدید بازی نشان می‌دهند که چگونه عناوین فوق‌الذکر در یک اثر کامل ترکیب می‌شوند. در مورد بازیکنان تازه وارد باید بگویم که آن‌ها بهترین چیزهایی را که این فرنچایز را تعریف می‌کنند، بدون احساس گم شدن در داستان تجربه خواهند کرد.

    همچنین Kacper Michalski رهبر تیم تولید استودیوی بلوبرتیم، در مصاحبه‌ جدید با وب‌سایت GamingBolt در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده ساخت Layers of Fears گفت:

    ما می‌خواستیم با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها داستان را از نو تعریف کنیم. اکنون یک استودیوی بسیار بالغ هستیم و می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

    متوجه می‌شویم که دو قسمت اول Layers of Fears می‌توانند موارد ناگفته‌ای را باقی بگذارند. بنابراین می‌خواهیم آنها را در بازی جدید پوشش دهیم. به همین ترتیب، اگر گیم‌پلی بازی می‌توانست از تنوع بیشتری استفاده کند، اکنون آن را اجرا می‌کنیم. Layers of Fears یک دنیای کامل است که دو داستان ظاهراً نامرتبط را با یکدیگر ترکیب می‌کند.

    بازی Layers of Fears در اوایل سال 2023 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی با بهره‌گیری از موتور آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) ساخته می‌شود و از ری تریسینگ، رزولوشن 4K و HDR پشتیبانی خواهد کرد.

    تبلیغات
    گیمر غمگین🖤Amir Ringoامیر حسین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا