گزارش: اطلاعاتی از بازی Resident Evil 4 Remake فاش شد – تی ام گیم
گزارش: اطلاعاتی از بازی Resident Evil 4 Remake فاش شد – تی ام گیم
با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی منبعی معتبر، Resident Evil 4 Remake ترسناکتر از بازی اصلی خواهد بود و از نسخهی بتای این عنوان الهام گرفته است.
منبع داخلی مشهور و نویسندهی وبسایت فنبایت (Fanbyte)، اِمران خان (Imran Khan)، جزئیات جدیدی را در رابطه با Resident Evil 4 Remake به اشتراک گذاشته است که مطمئناََ برای طرفداران سری Resident Evil جذاب خواهند بود.
در مقدمهی بازی اورجینال شخصیت اصلی بازی، لئون اسکات کندی، روز هنگام به روستای نفرین شده قدم میگذاشت، اما طبق اطلاعات جدید فاش شده، مقدمهی Resident Evil 4 Remake در شب رخ میدهد. چنین تغییری بیدلیل و خودسرانه انجام نشده است. گویا کپکام قصد دارد رویکردی ترسناکتر از بازی اصلی را پیش گرفته و به طور مستقیم از نسخه بتای بازی اصلی الهام بگیرد.
همچنین، به نظر میرسد که الهامات زیادی از دشمنان و محتویات حذف شدهی بازی اصلی در ریمیک وجود داشته باشد. از سوی دیگر، شخصیتهای فرعی در بازی ریمیک نقش محوریتری را ایفا میکنند و در روایت تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت. فنبایت متذکر شده که کمپین شخصیت آدا (Ada) در ریمیک گسترش یافته و تیم سازنده به آن پر و بال داده است.
مدتی پیش یک طرح مفهومی از شخصیت آلبرت وسکر فاش شده بود که منابع مختلف آن را به Resident Evil 4 Remake ارتباط دادند، اما اِمران خان این موضوع را رد میکند. گویا تصویر مفهومی مذکور به یک بازی لغو شده از سری Resident Evil مربوط میشود.
در نهایت به نظر میرسد که رونمایی در ابتدای سال 2022 ممکن باشد، اما هیچ چیز به طور دقیق مشخص نیست. بسیاری از رونماییهای کپکام از سال 2021 به 2022 موکول شدهاند و این احتمال وجود دارد که همچنان به دلایل بازاریابی و مارکتینگ، شاهد تاخیر دوباره نیز باشیم. نکتهی قابل توجه این است که مراحل ساخت بازی Resident Evil 4 Remake به خوبی پیش میرود و نگرانی خاصی در قبال این پروژه وجود ندارد. همچنین، در ابتدا کپکام قصد کمک گرفتن از شینجی میکامی (Shinji Mikami) را داشته، اما او به دلیل مسئولیتهایش در تانگو گیموُرکس، این پیشنهاد را نپذیرفته است.
منابع معتبر در اوایل سال گذشته متذکر شدند که شرکت کپکام پروسهی ساخت ریمیک Resident Evil 4 را از استودیوی M-Two، سازندهی ریمیک نسخهی سوم، به استودیوی اصلی کپکام منتقل کرده است تا پروسهی ساخت به بهترین شکل ممکن پیش برود. حالا M-Two به عنوان یک استودیوی پشتیبان روی ریمیک نسخهی چهارم کار میکند.