اخبار روز

پروسه ساخت Silent Hill 2 Remake در آخرین مراحل قرار دارد – تی ام گیم

  • پروسه ساخت Silent Hill 2 Remake در آخرین مراحل قرار دارد – تی ام گیم

    بازسازی بازی Silent Hill 2 از سال 2019 در حال توسعه بوده است، اما به گفته سازنده، زمان عرضه‌اش کاملا به کونامی (Konam) بستگی دارد.

    اخیرا تعداد زیادی بازی Silent Hill معرفی شد، اگرچه کونامی جزئیات زیادی در مورد زمان عرضه آن‌ها ارائه نکرده است. با این وجود، مطمئنا نسخه بازسازی‌ شده Silent Hill 2 توسط بلوبرتیم (Bloober Team)، نزدیک‌ترین بازی به انتشار باشد. فاش شدن سیستم مورد نیاز بازی و نمایش صحنه‌های in-game متعدد، این احتمال را افزایش می‌دهد.

    تبلیغات

    همانطور که The Game Spoof گزارش داده است، پیوتر بابنو (Piotr Babeno)، مدیرعامل بلوبرتیم، اذعان کرد که Silent Hill 2 از سال 2019 در حال توسعه است و در حال حاضر، مراحل پایانی توسعه را طی می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد ساخت بازی به مراحل پایانی نزدیک شده است. گویا انتشار آن نزدیک‌تر از چیزی است که فکر می‌کنیم.

    تیم سازنده در حال حاضر روی بهبود عملکرد فنی بازی تمرکز کرده است. بابنو همچنین تصریح کرد که تاریخ عرضه بازی به طور کامل توسط کونامی تعیین می‌شود، همچنین خاطرنشان کرد که این شرکت به‌‌زودی اطلاعات بیشتری را در مورد این موضوع اعلام خواهد کرد. هر زمان که Silent Hill 2 عرضه شود، برای پلی استیشن 5 و PC در دسترس خواهد بود. البته این بازی تا یک سال در انحصار کنسولی پلی استیشن 5 قرار دارد.

    پلنگ پیرهن صورتیnoonemahdi12345KratossMasuod EnayatiAmir abdolivahid gamerکوروشگیمر غمگینainzMohsenj74@alistarهادی صفاییEzio Auditore da FirenzeMax22Ellie Miller

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا