اخبار روز

تصاویر نسخه رایانه‌ شخصی بازی Marvel’s Spider-Man لو رفت – تی ام گیم

  • تصاویر نسخه رایانه‌ شخصی بازی Marvel’s Spider-Man لو رفت – تی ام گیم

    اولین اسکرین‌شات‌های نسخه رایانه شخصی Marvel’s Spider-Man به صورت آنلاین لو رفت و نشان می‌دهد که گرافیک بازی در چه سطح بالایی قرار دارد.

    منبع اصلی این تصاویر یک کاربر ناشناس توییتر گزارش شده است، اما اسکرین‌شات‌ها مجددا در Reddit منتشر شده‌اند. سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) اخیرا ویژگی‌های رایانه شخصی Marvel’s Spider-Man را اعلام کرده بود. نسخه ریمستر Spider-Man توسط نیکسس (Nixxes) ساخته شده است که سونی آن را سال گذشته خریداری کرد و در تاریخ 12 آگوست 2022 برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی شامل پشتیبانی از چندین دستگاه جانبی خواهد بود. این دستگاه‌ها شامل پشتیبانی از کنترلر بی‌سیم DualSense، کنترل‌های فرعی قابل تنظیم و صفحه کلید و پشتیبانی از Steam Input است.

    این بازی همچنین از قابلیت ذخیره‌ ابری در استیم و فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) پشتیبانی می‌کند. در پستی در وبلاگ پلی استیشن، رئیس بخش استراتژی فرانچایز و روابط اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، رایان اشنایدر (Ryan Schneider)، افزود:

    تبلیغات

    ما از استودیوی زیرمجموعه پلی استیشن برای بهینه سازی کامل Marvel’s Spider-Man Remastered و Marvel’s Spider-Man سپاسگزاریم. تیم تولید ما از روحیه همکاری و تعهد نیکسس هیجان‌زده شده است. ما هنگام کار با نیکسس خودمان را می‌بینیم.

    جورجن کاتسمن (Jurjen Katsman)، بنیان‌گذار و مدیر ارشد نیکسس درباره کار روی این پروژه گفت:

    من از همکاری خودمان با اینسامنیاک در پورت Marvel’s Spider-Man، حمایت مشترک ارائه شده بین تیم‌های ما و تعهد آن‌ها به ساخت خروجی باکیفیت خوشحالم.

    ABDVDTlou part 2 game of the centuryمتینیوهانmasoud pc gamerㄒ卄乇 Ҝ几丨Ꮆ卄ㄒmeysamb🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉AlbertMr.BadGuy💫Mohsenj74,tarnishedPaprikaامیر حسینمرد بدون نامHerfeiyHASSAN_SHAHINاتزیو آدیتورهگیمری عادی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا