گزارش: بخش چندنفره Halo Infinite بازیکنان را مجبور به دانلود 1 گیگابایت داده در هر بازی میکند – تی ام گیم
گزارش: بخش چندنفره Halo Infinite بازیکنان را مجبور به دانلود 1 گیگابایت داده در هر بازی میکند – تی ام گیم
استودیوی 343 اینداستریز در حال بررسی مشکلی در بخش چندنفرهی Halo Infinite است که در آن بازیکنان در برخی موارد و در طول هر مسابقه، باید حدود 1 گیگابایت داده را دانلود کنند.
اولین بار کاربری به نام NicmeistaR با انتشار توییتی اشاره کرد که با ورود به هر مسابقه در بخش چندنفره Halo Infinite، بازی از 305 الی 900 مگابایت داده استفاده میکند. سپس صفحهی توییتر HaloSupport با انتشار پیامی اعلام کرد که تیم توسعهدهنده در حال بررسی این مشکل هستند. طبق اعلام استودیوی 343 اینداستریز، این مشکل قرار است در ماه آگوست با عرضهی بهروزرسانی Drop Pod برطرف شود.
به دنبال این موضوع، بسیاری از بازیکنان به مشکل ایجاد شده در بخش Halo Infinite واکنش منفی نشان دادند و از طرفی، این اعتراضات به برطرف نشدن چندین مشکل در بازی نیز مرتبط بود.
هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث ایجاد مشکل دانلود دادههای بزرگ در بخش چندنفرهی Halo Infinite میشود. برخی از افراد حدس میزنند که این بازی تلاش میکند تا ویدیوهای Replay مسابقه را ذخیره کند. با این حال، برخی دیگر از کاربران مشاهده کردهاند که افزایش عظیم دادهها پیش از این که چیزی ذخیره شود، در چند دقیقه پس از شروع بازی اتفاق میافتد.
بازی Halo Infinite در حال حاضر از طیف گستردهای از مشکلات رنج میبرد که این شامل مواردی است که ماهها بر عنوان مذکور تأثیر گذاشتهاند. مشکل مداوم با “desync” هنوز برطرف نشده، زیرا تیم سازنده منابع را به بخشهای دیگر اختصاص داده است. این مشکل به ایرادات همگامسازی کلاینت و سرورهای بازی مرتبط است و منجر به موقعیتهایی میشود که در آن حملات Melee ثبت نمیشوند، زیرا کلاینت و سرور هر کدام فکر میکنند بازیکنان در موقعیتهای متفاوتی قرار دارند.
همچنین حالت Co-Op این بازی که چندبار به تعویق افتاده است، به همهی بازیکنان اجازه میدهد تا در بخش کمپینهای شخصی خود پیشرفت کنند. استودیوی 343 اینداستریز در ماه آوریل اعلام کرد که اواخر ماه آگوست را برای انتشار حالت Co-Op آنلاین Halo Infinite هدفگذاری کرده است.