توسعه سیستم قطع عضو The Callisto Protocol چند سال طول کشیده است – تی ام گیم
توسعه سیستم قطع عضو The Callisto Protocol چند سال طول کشیده است – تی ام گیم
Striking Distance Studios بخش قابل توجهای از زمان توسعه بازی The Callisto Protocol را صرف بهینهسازی سیستم قطع عضو کرده است.
اگر یک چیز وجود داشته باشد که طرفداران بازی های سبک ترس و بقا از آن خسته نمیشوند، آن قطع عضو است. خوشبختانه، بازی ترسناک علمی تخیلی The Callisto Protocol در این زمینه دست پر به نظر میرسد. قسمتی از گیمپلی که در چند روز اخیر آن را مشاهده کردیم، به بهترین نحو ممکن خونین و بیرحمانه بودن بازی را نمایش داده است. همان طور که انتظار داشتید، این موضوع تا حد زیادی مرکز توجه تیم توسعه بازی در Striking Distance Studios بوده است.
در واقع، در صحبت اخیر با IGN، گلن اسکافیلد (Glen Schofield)، کارگردان بازی، مشخص کرد که تیم Striking Distance در حال کار روی سیستم قطع عضو برای چند سال اخیر بوده است، و به آن پویایی و گوناگونی افزودهاند تا از وجود تنوع زیاد در راههای تکه تکه کردن بدن دشمنان و نحوه به وقوع پیوستن آن، مطمئن شوند.
ما چندین سال را صرف چیزی که آن را سیستم قطع عضو مینامیم کردیم. مهندسهای رندرینگ و چندین هنرمند وقت زیادی را برای تکه تکه کردن یک به یک دشمنان گذراندند. با ایجاد زخمهای مختلف قصد پیچیدهتر کردن عمل قطع عضو را داشتیم. پس شما هیچوقت یک عمل قطع عضو را دو بار نخواهید دید. این هم بخشی از کار بود. ما میخواستیم که هر فرد یک تجربه هولناک متفاوت داشته باشد.
با توجه به سیستم قطع عضو موجود در اولین نسخه Dead Space که اسکافیلد و تیمش در Visceral Games روی آن کار کردند، تعجبی ندارد که آنها رویکرد مشابهی را برای The Callisto Protocol در پیش بگیرند. البته، استانداردهای قطع عضو طی سالهای اخیر در بازیهای ترس و بقا پیشرفت زیادی داشته است. به لطف بازسازی موفق Resident Evil 2، انتظار داریم چیزی در سطح یا فرای آن را ببینیم.
بازی The Callisto Protocol در 11 آذر 1401 (2 دسامبر 2022) برای کنسولهای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه میشود.