اخبار روز
کارگردان Elden Ring: Nightreign در مورد حضور باسهای Dark Souls در بازی: «فکر میکردم جالب باشد» – تی ام گیم
![کارگردان Elden Ring: Nightreign در مورد حضور باسهای Dark Souls در بازی: «فکر میکردم جالب باشد» – تی ام گیم](/wp-content/uploads/2025/02/centipede-demon-returning-for-elden-ring-nightreign-v0-8hf71ldyvi6e1-780x470.webp)
کارگردان Elden Ring: Nightreign در مورد حضور باسهای Dark Souls در بازی: «فکر میکردم جالب باشد» – تی ام گیم
جونیا ایشیزاکی، کارگردان بازی اسپینآف Elden Ring: Nightreign، اعلام کرد که «حضور باسهای Dark Souls در بازی به این دلیل است که فکر میکردم جالب باشد».
![تبلیغات](http://gamefa.com/wp-content/uploads/2025/02/ezgif-45d22882c6a22f.gif)
ایشیزاکی در مصاحبه با گیماسپات و در پاسخ به سوال این رسانه پیرامون دلیل بازگشت باسهای Dark Souls گفت:
دلیل حضور این باسها در Nightreign از منظر گیمپلی معنا دارد. مشخصا با این ساختار و استایل جدید، ما به تعداد بسیار زیادی باس نیاز داشتیم. میبایست به این ترکیب موارد زیادی را اضافه کنیم، بنابراین تصمیم گرفتیم به عنوان یک اهرم از عناوین پیشین کمک بگیریم.
همچنین، من فکر میکردم بازگشت باسها سرگرمکننده و جالب باشد.
بازی کوآپ Elden Ring: Nightreign در تاریخ ۳۰ مِی ۲۰۲۵ (۹ خرداد ۱۴۰۴) برای Xbox Series X/S ،Xbox One ،PS4 ،PS5 و PC عرضه خواهد شد.
![BLACK GOKU BLACK GOKU](http://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/174063/1708990887-bpthumb.jpg)
![𝗔𝗿𝗶𝗮.xd 𝗔𝗿𝗶𝗮.xd](http://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/186074/1728329119-bpthumb.jpg)
![mohg lord of the blood mohg lord of the blood](http://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/176402/1716501177-bpthumb.jpg)
![بدون تعصب بدون تعصب](http://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/188936/1730357943-bpthumb.jpg)
![Lonesome guy the Mad One Lonesome guy the Mad One](http://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/165913/1737126606-bpthumb.jpg)
![Spider-Man Spider-Man](http://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/157964/1653570592-bpthumb.jpg)
![𝑯𝒂! 𝑰𝒕'𝒔 𝒎𝒆 𝑯𝒂! 𝑰𝒕'𝒔 𝒎𝒆](http://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/186216/1739105314-bpthumb.jpg)
حتما بخوانید : کارگردان Elden Ring Nightreign: الهامگرفتن از بازیهای بتل رویال در برنامههای اولیه ما برای توسعه نبود – تی ام گیم