اخبار روز

کارگردان Elden Ring Nightreign: الهام‌گرفتن از بازی‌های بتل رویال در برنامه‌های اولیه ما برای توسعه نبود – تی ام گیم

  • کارگردان Elden Ring Nightreign: الهام‌گرفتن از بازی‌های بتل رویال در برنامه‌های اولیه ما برای توسعه نبود – تی ام گیم

    به گفته کارگردان Elden Ring: Nightreign، ایده‌هایی نظیر استفاده از دایره‌های محدود شونده همانند بسیاری از بازی‌های بتل رویال، در اواسط توسعه به بازی اضافه شد.

    تبلیغات

    با انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Elden Ring: Nightreign در طی چند روز گذشته، بر کسی پوشیده نیست که تاثیر گرفتن از بازی‌های سبک بتل رویال، به وضوح در بخش‌های مختلف گیم‌پلی این عنوان قابل رویت است. حال در مصاحبه جدید خود با وب‌سایت GameSpot، جونیا ایشیزاکی، کارگردان Elden Ring: Nightreign اعلام کرد که استفاده از این عناصر در گیم‌پلی، در برنامه‌های ابتدایی روند توسعه این عنوان قرار نداشت.

     او توضیح داد:

    سازوکارهای بتل رویال جزوی از بازی اصلی در زمان شروع توسعه نبود. در واقع، این چیزی بود که در طول توسعه و با توجه به نیازهای گیم‌پلی، به Nightreign اضافه شد. برای مثال، حلقه محدود کننده که در بازی با نام Ring of Reign شناخته می‌شود را در اواسط توسعه به بازی اضافه کردیم تا بازیکن را در حرکت در درون نقشه و تصمیمات خود راهنمایی کنیم.

    این مکانیک، یعنی حلقه محدود کننده درون نقشه، در بسیاری بازی‌های ژانر بتل رویال نظیر PUBG: Battlegrounds، Fortnite and Apex Legends و… استفاده می‌شود تا از جذابیت گیم‌پلی و مشخص کردن برنده، اطمینان حاصل شود.

    در بخش دیگری از این مصاحبه، این کارگردان ابه تشریح دلایل حضور باس‌های سری Dark Souls در Elden Ring: Nightreign پرداخت.

    [DEMON]گیمرِ روان شناس

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا