اخبار روز

گزارش: استودیوی Team Blue توسط نتفلیکس تعطیل شد – تی ام گیم

  • گزارش: استودیوی Team Blue توسط نتفلیکس تعطیل شد – تی ام گیم

    طبق گزارش Stephen Totilo در خبرنامه Game File، استودیوی Team Blue مستقر در جنوب کالیفرنیا که توسط نتفلیکس (Netflix) تاسیس شده بود، به دست همین کمپانی تعطیل شده است.

    تبلیغات

    Netflix طی چند سال گذشته تعدادی از توسعه‌دهندگان باتجربه را جذب کرده بود تا به این استودیو بپیوندند. این تیم در حال کار روی یک بازی AAA اورجینال و چند پلتفرمی بود. Team Blue در اکتبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد و Chacko Sonny، تهیه‌کننده اجرایی سابق Overwatch، به عنوان رییس این استودیو شروع به فعالیت کرد.

    همچنین در آوریل ۲۰۲۳، Joseph Staten، یکی از اعضای باسابقه تیم Halo، که به عنوان نویسنده و کارگردان سینمایی در دو بازی اول این سری کار کرده بود، و قبل از این، نقش سرپرست خلاقیت در Halo Infinite را داشت، به این استودیو پیوست. درماه می ۲۰۲۳، نتفلیکس اعلام کرد که Raf Grassetti، مدیر هنری سابق استودیوی Santa Monica که روی سری God of War کار کرده بود نیز به تیم آن‌ها ملحق شده است.

    با این حال، طبق گزارش Totilo، هر سه نفر اکنون از نتفلیکس جدا شده‌اند و استودیوی آن‌ها هم تعطیل شده. نتفلیکس مدت‌هاست که تلاش می‌کند تا جایگاهی در صنعت بازی‌های ویدیویی پیدا کند و طی چند سال گذشته بازی‌های موبایلی را از طریق اپلیکیشن خود ارائه کرده است. این شرکت همچنین محتوای ویدیویی اورجینالی با الهام از بازی‌ها تولید می‌کند، مانند Cyberpunk: Edgerunners و Tomb Raider: The Legend of Lara Croft که به تازگی منتشر شده است.

    با این وجود، موفقیت قابل توجهی در حوزه بازی‌های ویدیویی به دست نیاورده و همچنان در جستجوی اولین برگ برنده خود است. نزدیک‌ترین پروژه آن‌ها به موفقیت، بازی Poinpy بوده؛ یک بازی موبایلی که توسط Devolver Digital منتشر شده و انحصاری نتفلیکس است. این بازی که توسط Ojiro Fumoto، توسعه‌دهنده سابق نینتندو ساخته شده، با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و امتیاز ۸۷ را در وبسایت متاکریتیک (Metacritic) کسب کرد.

    اپوزیسیون تی ام گیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا