اخبار روز

شایعات تعطیلی بازی XDefiant پس از فصل چهارم توسط یوبیسافت رد شد – تی ام گیم

  • شایعات تعطیلی بازی XDefiant پس از فصل چهارم توسط یوبیسافت رد شد – تی ام گیم

    پشتیبانی از بازی XDefiant پس از فصل چهارم قطع نخواهد شد. این پیامی است که مارک رابین (Mark Rubin)، تهیه‌کننده اجرایی این بازی، می‌خواهد به گوش تمامی طرفداران برساند.

    تبلیغات

    پس از اینکه شایعاتی در روز سه‌شنبه مطرح شد که این بازی پس از پایان فصل چهارم در معرض خطر خاموشی سرورها قرار دارد، رابین این شایعات را رد کرد. او گفت:

    برای شفاف‌سازی کامل، هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی پس از فصل چهارم وجود ندارد. من تا هفته گذشته در جلساتی شرکت داشتم تا درباره برنامه‌های سال دوم بحث کنیم.

    او همچنین اضافه کرد که تمرکز فعلی تیم بر بهبود تجربه فنی بازی، از جمله اصلاح کد شبکه است. او تاکید کرد که برنامه‌ریزی برای محتوای فصل‌های سوم و چهارم نیز در جریان کار قرار دارد.

    شایعات تعطیلی بازی XDefiant پس از فصل چهارم توسط یوبیسافت رد شد - تی ام گیم

    در مورد تعداد بازیکنان، رابین اعتراف کرد که از زمان انتشار بازی، تعدادی از بازیکنان را از دست داده‌اند. با این حال، اصرار دارد که این موضوع به دلیل ضعف بازاریابی از سوی یوبیسافت است. او اذعان داشت:

    بازاریابی بسیار کمی انجام داده‌ایم، بنابراین بله، تعداد بازیکنان ما کاهش یافته است، اما فقط برای این است که به تیم فرصت دهیم تا بازی را به وضعیت بهتری برساند. سپس هزینه‌های بزرگ‌تری برای بازاریابی خواهیم کرد تا بازیکنان جدید را به بازی بیاوریم و بازیکنانی که بازی را ترک کرده‌اند، بازگردانیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا