اخبار روز

اعتراف سازنده Payday 3: بازی در زمان عرضه ناتمام بود – تی ام گیم

  • اعتراف سازنده Payday 3: بازی در زمان عرضه ناتمام بود – تی ام گیم

    اوضاع بازی Payday 3 در زمان عرضه، چندان مطلوب نبود. طرفداران از میزان محتویات بازی راضی نبودند و در نهایت مدیرعامل استودیوی Starbreeze مجبور شد به طور رسمی از طرفداران بابت این مشکلات عذرخواهی کند. با تأخیر مکرر آپدیت‌هایی که استودیو برای بهتر کردن شرایط Payday 3 وعده آنها را داده بود، شرایط بدتر هم شده بود. اما حالا به نظر می‌رسد گیمرها کمی به بازی امیدوارتر شده‌اند.

    تبلیغات

    با گذشت یک سال از زمان عرضه، Starbreeze ضمن عذرخواهی، باور دارد که نه تنها عرضه Payday 3 مطلوب نبود، بلکه از لحاظ روند توسعه نیز، بازی در زمان عرضه با وضعیت «ناتمام» در دسترس قرار گرفت.

     آلمیر لیستو (Almir Listo)، مدیر بخش روابط‌ عمومی Starbreeze، در مصاحبه‌ای با وبسایت PCGamesN اعلام کرد:

    هنگامی که شما با یک عرضه فاجعه‌بار مشابه شرایط Payday 3 مواجه می‌شوید که در آن خریداران حتی نمی‌توانستند بازی را تجربه کنند، چیزی برای پنهان‌ کردن باقی نمی‌ماند. به نظر من، نمی‌توانیم همه تقصیرات را گردن مشکلات فنی انداخته و اشتباهات خود در تجربه اصلی را منکر شویم. حقیقت انکارنا‌پذیر این است که بازی از بسیاری جهات ناتمام بود.

    در ادامه، لیستو تأکید کرد که نه تنها پروسه ساخت و توسعه یک بازی ویدئویی سختی‌های خود را دارد، بلکه ساخت یک دنباله برای عنوانی که بیش از یک دهه موفقیت را پشت سر گذاشته بود، سختی آن را دوچندان می‌کرد:

    آندریاس و من، بخشی از تیم اصلی توسعه PayDay 2 بودیم و طی این ده سال، افراد زیادی از تیم اصلی ما جایگزین شده‌اند. ارائه یک تجربه‌ جدید با موفقیتی مشابه PayDay 2، پس از گذشت یک دهه، چالش‌برانگیز بود و سعی ما در ایجاد اثری متفاوت، به سختی این چالش اضافه می‌کرد.

    اما مشکل اصلی PayDay 3 چه بود؟ تهیه‌کننده این عنوان، آندریاس پنیج (Andreas Pennige)، اعتقاد دارد که اکثر مشکلات از «کم‌کاری» استودیو در ارائه چیزی که بازیکنان از بازی انتظار داشتند، عنوان کرد. وی همچنین در ادامه توضیح داد:

    در نهایت، PayDay 3 تبدیل به محصولی شد که نتوانست با مخاطبان ارتباط برقرار کند. باور دارم که غرور ناشی از موفقیت PayDay 2 باعث شد تا ما در تصمیم‌گیری‌های خود کمی شتاب‌زده عمل کنیم. یکی از چیزهایی که ما پس از عرضه PayDay 3 یاد گرفتیم، درک خواسته‌های طرفداران، تفکر در علل موفقیت PayDay 2 و تلاش در مدرنیته کردن آنها بود.

    با گذشت یک سال از عرضه و انتشار آپدیت‌های متعدد، Starbreeze امید دارد تا بتواند کاری که CD Projekt Red با Cyberpunk 2077 موفق به انجام آن شد را برای عنوان خود تکرار کند.

    Ta SpecterKURD WARRIOR

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا