اخبار روز

مدیر طراحی Starfield: از بسیاری جهات این بهترین اثری است که تا به حال ساخته‌ایم – تی ام گیم

  • مدیر طراحی Starfield: از بسیاری جهات این بهترین اثری است که تا به حال ساخته‌ایم – تی ام گیم

    استودیوی Bethesda اولین بسته‌الحاقی خود را با نام Shattered Space برای Starfield، منتشر کرده است که بازیکنان را در پی یک بحران به سیاره پنهان House Va’ruun می‌برد. بیش از یک سال از عرضه این RPG فضایی می‌گذرد و حالا رسانه GamesRadar با مدیر طراحی Starfield، امیل پگلیورولو (Emil Pagliarulo)، گفت‌وگو کرده است.

    تبلیغات

    او اعتراف کرد که این بازی برای همه سلیقه‌ها نیست و با حالتی طنزگونه گفت: «هواداران واقعاً، واقعاً، واقعاً The Elder Scrolls 6 را می‌خواهند». پگلیورولو سپس توضیح داد از بسیاری جهات این سخت‌ترین پروژه‌ آن‌ها بوده است:

    ما خود را تحت فشار قرار دادیم، تا چیزی کاملاً متفاوت برای Xbox بسازیم. این بازی بزرگترین و غنی‌ترین نقش‌آفرینی فضایی است که کسی می‌توانست تصور کند. این که ما آن را انجام دادیم، Starfield را به یک شگفتی فنی تبدیل می‌کند. همچنین، از بسیاری جهات، بهترین بازی‌ای است که تا به حال ساخته‌ایم. اما برای ما، مهمتر از همه چیز، این است که Starfield به امروز هویت منحصر به فرد خود را دارد و اکنون درست در کنار Fallout و The Elder Scrolls قرار می‌گیرد.

    با وجود انواع مختلف نظرات، امتیاز این بازی درون پلتفرم استیم در حالت Mixed قرار دارد، و تنها نظر ۵۵ درصد کاربران مثبت است و امتیاز گسترش‌دهنده Shattered Space هم در حالت Mostly Negative قرار دارد. با این وجود، Starfield یک بسته‌الحاقی هم در سال آینده دریافت خواهد کرد که طبق شایعات نام آن Starborn است.

    دکتره تی ام گیم HELLO.BROTHERSParsao0ashil0oARSHIAAAAهادی صفائیDr.AliBehzaadboy gamerبدون‍ تعصبHTremblerاحسان بی طرفViborojohn117crystal skyAhmad_bkکوروشgreatRFarzam

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا