اخبار روز

یادداشت رئیس Ubisoft به کارمندان پیرامون چالش‌های شرکت – تی ام گیم

  • یادداشت رئیس Ubisoft به کارمندان پیرامون چالش‌های شرکت – تی ام گیم

    رسانه Insider Gaming یادداشت ایو گیلموت (Yves Guillemot)، رئیس Ubisoft، که پیش از گزارش درآمد شرکت برای کارمندان ارسال شده بود را دریافت کرده است.

    تبلیغات

    در ادامه، یادداشت ایو گیلموت را مطالعه می‌کنید:

    عزیزان،

    به‌تازگی در یک بیانیه مطبوعاتی اهداف بازنگری شده خود را برای سال مالی جاری اعلام کردیم.

    اول اینکه فروش اولیه Star Wars Outlaws، علی‌رغم بازخورد مثبت پلیرها که پایبندی بازی به سه‌گانه اصلی را تشخیص داده بودند، کمتر از حد انتظار بود: ۷۶ در متاکریتیک، ۳.۸/۵ در فروشگاه پلی استیشن، تقریباً ۴/۵ در فروشگاه ایکس باکس و ۴.۴/۵ در فروشگاه Epic. در حالی که پلیرها جزئیات، گرافیک زیبای بازی، سیستم شهرت و Nix دوست‌داشتنی را تحسین می‌کنند، برخی نیز به بهبودهایی که بازی لازم داشت اشاره دارند. تیم‌های توسعه به سختی در حال رفع مشکلات بازی از منظر مخفی‌کاری، چک‌پوینت‌ها و NPCها هستند. من باور دارم که این اصلاحات تجربه بازی را بهبود می‌بخشند تا Star Wars Outlaws فروش بهتری را تجربه کند. به موازات آن، تیم نشریات و توسعه‌دهندگان برای جذب مخاطبان در جمعه سیاه و تعطیلات همکاری نزدیکی دارند.

    در این بازار رقابتی، پلیرها انتظار دارند بازی‌ها از روز اول خارق‌العاده باشند. ما باید به بهینه‌سازی دقیق بازی‌ها ادامه دهیم تا گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای ارائه شود. این موارد همگی به Ubisoft کمک می‌کنند تا دوباره بهترین بازی‌های صنعت را بسازد.

    در نتیجه، تصمیم گرفتیم عرضه بازی Assassin’s Creed Shadows را تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ به تعویق بیندازیم. بازی در حال حاضر در بالاترین کیفیت ممکن قابل تجربه است و از تمام ویژگی‌های جاه‌طلبانه‌ای که تیم تصمیم داشت آن‌ها را پیاده‌سازی کند، برخوردار خواهد بود. اخذ چنین تصمیمی در این مرحله از توسعه، از انگیزه ما برای انتشار محصولی بهینه در روز عرضه نشات گرفته و تصمیم داشتیم به به‌روزرسانی‌های پس از عرضه برای رفع مشکلات ریز متکی نباشیم. از این زمان بوجود آمده استفاده می‌کنیم تا مراحل ثانویه بیشتری به بازی اضافه شوند و لحظات خاطره‌انگیزی را به ارمغان بیاورند.

    علاوه بر این، در پاسخ به بازخورد پلیرها، تمامی بازی‌های آینده ما از این پس از روز عرضه روی استیم در کنار فروشگاه Epic و Ubisoft در دسترس خواهند بود. همچنین، در حال ارزیابی مجدد سیزن پس‌های خود هستیم. تمامی پلیرها به طور همزمان به Assassin’s Creed Shadows دسترسی خواهند داشت و کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، اولین بسته‌الحاقی را به طور رایگان دریافت خواهند کرد.

    فراتر از اقداماتی که توضیح دادم، مدیریت ارشد ما متعهد به تقویت شیوه‌های تولید، ارتباطات و انتشار است. از نزدیک با تمامی تیم‌ها همکاری خواهیم کرد تا مطمئن شویم که پلیرها هسته اصلی تصمیمات ما هستند.

    در نهایت، می‌خواهم حول تصمیمات هنری و واکنش‌ها نسبت به آن توضیح دهم. به عنوان یک شرکت در حوزه سرگرمی، هدف ما تایید یک طرز فکر، سیاست یا دستور کار خاص نیست. ماموریت ما سرگرم کردن مخاطب و غنی‌سازی زندگی آن‌ها با محصولات منحصر به فرد و به یادماندنی است که به طور جهانی طنین‌انداز می‌شوند.

    این عقب‌نشینی نباید ما را دلسرد کند، بلکه باید ما را به انجام سریع پروژه‌ها سوق دهد. بیایید به توانایی خود برای بازیابی و رویارویی با چالش‌ها باور داشته باشیم. از فداکاری شما سپاسگزارم و به توانایی جمعی ما برای برآورده کردن انتظارات طرفداران پرشور خود اطمینان دارم.

    ایو

    گیمرِ روان شناس

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا