اخبار روز

جزئیات جدیدی از بازی بعدی Battlefield منتشر شد – تی ام گیم

  • جزئیات جدیدی از بازی بعدی Battlefield منتشر شد – تی ام گیم

    تهیه‌کننده و ناظر فرنچایز Battlefield، وینس زمپلا (Vince Zempella)، بسیاری از جزئیات گزارش قدیمی Insider Gaming از جمله مسابقات ۶۴ نفره و سیستم کلاسیک «چهار کلاس» را تایید کرد. حالا این منبع، جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاشته است.

    تبلیغات

    مدیر کل برند Battlefield، برایون بید (Bryon Beede)، فاش کرد که این بازی در اوایل سال آینده بتایی گسترده مبتنی بر جامعه بازیکنان را خواهد داشت، علاوه بر اینکه بیش از یک سال است به صورت روزانه آزمایش‌های داخلی در حال انجام هستند. زمپلا همچنین یک تجربه جدید ساخته‌ی استودیوی Ripple Effect را تأیید کرد که Insider Gaming باور دارد اسپین آف بتل رویال رایگان Battlefield خواهد بود تا با انتشار بازی هماهنگ باشد، مشابه نحوه موفقیت Call of Duty با Call of Duty: Warzone.

    پس چه چیز جدیدی است؟ پس از گزارش اخیر Insider Gaming و تأیید آن، این سایت به معرفی برخی از جزئیات دقیق‌تر بازی پرداخته است. برای شروع، Insider Gaming حدس می‌زند که داستان بازی بین سال‌های ۲۰۲۷ و ۲۰۳۰ اتفاق خواهد افتاد و روی داستان یک ارتش خصوصی عظیم علیه ناتو تمرکز دارد. بازی در مکان‌های مختلف در سراسر جهان، از جمله جبل‌طارق و ایالات متحده، که همچنین تصور می‌شود نقشه‌ی مود بتل رویال نیز در همین مکان‌ها باشد، روایت خواهد شد.

    اما در بخش چندنفره، هدف فعلی ۴۵ سلاح مختلف در زمان عرضه است، دو برابر آنچه که Battlefield 2042 در بازه عرضه شامل می‌شد. علاوه بر این، هدف حدود ۱۰ نقشه چندنفره است که آن را با بازی‌هایی مانند Battlefield 1 و ۳ هم‌تراز می‌کند.

    بازی همچنین شاهد بازنگری قابل توجه‌ای در سیستم تخریب‌پذیری خواهد بود. تعداد زیادی از منابع ذکر کردند که بازی تخریب مبتنی بر اندازه‌ی کالیبر خواهد داشت؛ مشابه Rainbow 6 Siege. یعنی اندازه‌ی کالیبرهای مختلف باعث مقادیر متفاوتی از تخریب می‌شوند. همچنین احتمالا بازی تغییراتی در نحوه‌ی حرکت کردن خواهد داشت، مثلا یکی از تغییراتی که منابع ذکر کردند، توانایی برداشتن و حرکت دادن بازیکنان کشته شده است.

    همچنین به گفته‌ی Insider Gaming، تیم سازنده در حال حاضر نام بازی را بررسی می‌کند. در طول سال گذشته، تیم نظرسنجی‌های گسترده‌ای انجام داده است که کدام نام بازی را ترجیح می‌دهند اما در نهایت یکی از دو نام Battlefield یا Battlefield 6 انتخاب خواهند شد.

    Animalscrystal skyCambyses The ThirdAndrew (در انتظار Doom:the Dark Ages)Spider-ManEyeSeller

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا