اخبار روز

Assassin’s Creed Shadows یکی از تکنیک‌های قدیمی مجموعه را باز می‌گرداند – تی ام گیم

  • Assassin’s Creed Shadows یکی از تکنیک‌های قدیمی مجموعه را باز می‌گرداند – تی ام گیم

    Assassin’s Creed Shadows ویژگی‌های جدیدی را به این فرنچایز محبوب اضافه خواهد کرد، ولی به‌نظر می‌رسد یکی از قابلیت‌های قدیمی بازی که ۹ سال پیش وجود داشت، دوباره به این عنوان باز خواهد گشت. Double Assassinations اولین بار در Assassin’s Creed 2 معرفی شد و آخرین بار در Assassin’s Creed Syndicate شاهد آن بودیم.

    تبلیغات

    بر اساس مشاهدات GamesRadar، اعتقاد بر این است که این قابلیت دوباره به بازی مذکور باز خواهد گشت، چرا که شخصیت Naoe، می‌تواند دو دشمن را به طور همزمان به قتل برساند. عدم وجود این ویژگی در چند بازی گذشته، ممکن است برای طرفداران مبهم به‌نظر برسد. با این حال، یکی از کاربران ردیت دلیل آن را کشف کرده بود.

    یک سال پیش، کاربر Noxsanguinis در ردیت پیرامون قابلیت Double Assassinations توضیح داد و با یک تئوری جالب، به این نتیجه رسید که چرا دیگر شاهد آن نبودیم. بر اساس توضیحات او، پروتاگونیست اولین بازی مجموعه، یعنی Altair، برای اولین بار تکنیک مذکور را خلق کرد و از آن‌جایی که Origins، Odyssey و Valhalla همگی قبل از عصر Altair در جریان هستند، پروتاگونیست‌های داستان توانایی استفاده از این تکنیک را نداشتند.

    Kurosdasterlo𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥BLACK GOKUKURD WARRIORAlireza GamerGeneral GrievousOld fashion GAMERbenyamin88پروفسور بی سوادBatman Arkham knightRoyalknightOmid2002love cinemaA0seyed0ASpider-ManآریاgreatR

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا